-
Min Personliga åsikt om Underground!
Säsongen snart slut och alla brädor tappade!
Men tänkte ge min personliga(subjektiva, är återförsäljare) åsikter om de brädor jag åkt i sommar! De är fantastikt bra KÖP DEM! Skämt åsido här kommer min Rewiev:
Magic carpet158X43 pro carbon: snabb bräda med fina höjd tagnings egenskaper, bör dock sätta på 5cm fenor istället för original 4:or, väldigt lätt planad men jag tycker att den kan bli ”klapprig” i krabb sjö, passar perfekt för tyngre åkare, lätt vind och plattvatten!
WT 147X38 pro carbon: den bräda som de flesta trivs bäst med, personligen behöver jag bra tryck i draken för den funkar väldigt bra för mig då, dock även denna behöver i varje fall 4cm:s fenor inte som originalet innan 3,5, till och med är det en fördel att sätta 5:or på hälsidan. kan bli slirig annars!
sen min personliga favorit!!!
WT 157X40pro carbon: även här sätt 5:0r, då har jag den perfekta allround brädan för mig har åkt, dokumenterat, från 4.8m/s upp till 20m/s med den, detta är ingen objektiv bedömning så jag kan bara säga, jag älskar den! perfekt nybörjar bräda och allround bräda för lite tyngre!
Mina stats:
Nivå: ständig nybörjare! kan ingen hjälpa mig!!!!!!!!!!!!!
vikt: 98kg, i bara mässingen.//Mvh Bengt N
Logga in för att svara.