Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Min våtdräckt är ett stort problem
-
Min våtdräckt är ett stort problem
Publicerad av anonym-anvandare på 12 januari, 2004 vid 11:02Jag har en ganska ny våtdräckt med märket philips wetsuit.
wet suiten väger för mycket och dessutom så blir den kladdig och tajt i dom mest opassande tillfällena. Varje gång jag använder våtdräckten så klibbar min penis fast i innerfickan på philips våtdräckten.JOHN_J_RAMBO svarade 21 år, 4 månader sedan 8 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
Provat med att inte vara naken under våtdräckten? Ni kan ju slänga på ett ”craft” underställ så får ni dessutom lite bättre värme!!
Mors -
he he sköönt lr?? haha ärligt seglar alla ni nakna under dräkten???? jag har iaf sådana där gay ”semi-string” badbyxor under som alla simmare har å de e perfa å under vintern har jag ett underställ…
-
haah nee faktist inte mina e faktist mörkblåa å sen står det stadsparks badet borås på dem.. faktist.. hehe…
-
Kille med humor som svarar på sitt eget inlägg…begåvat…
-
Klart att man är näck under dräkten.
Om man blir nödig är det ju bara att pinka.
Man vill ju inte pinka i sina bad brallor heller!
Ps.Om du slutar att pilla på den så blir den inte så
kladdig att den fastnar i dräkten. -
ha ha ha…. asg men ändå jag had byxor å lätta på trycket är inget problem..
he he det är jue inget man har på sig efter sen ändå….
he he
-
Pissar du i dräkten? Fan va äckligt! Då går jag hellre i land och pissar.
-
ha ha ah, ahh fan heller att jag pallrar mig upp på land bara för att vattna gräset lite, de e jue sviiin jobbit.. och så blir det lite varmt och skönt i dräkten me ju…
he he
-
Aha det är så ni lyckas segla även när det är minusgrader ute!
-
haah attans nu kom du på oss. konsten är att dricka tillräckligt mycket vatten innan. minst tio liter per dag i en vecka utan att pissa, så klarar man sig en timma.. .;) hehe
-
ANg: Pissa i våtdräkt.
Det finns bara 2 typer
De som pissar i våtdräkten
&
De som ljuger att de inte gör det
Logga in för att svara.