Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Minicross när den inte blåser?

  • Minicross när den inte blåser?

    Publicerad av surfjohan på 16 mars, 2005 vid 15:21

    Är det någon här som testat minicross? Verkar vara en ny fluga, nån som vet mer om detta vad gäller storleken på hojarna / filmer / bilder. Hur man kommer undast billigast möjligt med en hoj som man kan ligga och bränna lite med och bygga hopp o.s.v.?

    senomar svarade 19 år sedan 10 Medlemmar · 16 Svar
  • 16 Svar
  • nordgren

    Medlem
    16 mars, 2005 vid 16:01

    Köp en riktig cross istället.

  • chrillecarlsjo

    Medlem
    16 mars, 2005 vid 16:11

    Surfers Paradise tog in ett stort lass för ca 3 veckor sen, riktigt grymma hojjar till ett billigt pris! Testate en, men kan inte säga att jag har något att jämnföra med! Men sjukt roligt o grymm kraft!

    så glid in på http://www.surfersparadise.nu o kolla
    /C

  • fenan

    Medlem
    16 mars, 2005 vid 17:26

    det var två sånna som gled runt på Sm på haga… så någon borrde det finnas.

    klart grym pryl om man har pengar över…

  • tdk

    Medlem
    16 mars, 2005 vid 18:38

    Håller med Nordgren.. Skaffa en riktig i stället. Lovar att man inte har problem med varken sysselsättning eller vart man ska dumpa alla sina pengar på.. Men det är en jävligt trevligt sport.. wink.gif

  • nordgren

    Medlem
    16 mars, 2005 vid 19:08

    Annars så är ju freeride mtb grymt skoj! Plus lite billigare och man kan åka överallt utan att flänsman kommer och jagar en.

  • styret

    Medlem
    16 mars, 2005 vid 19:44

    dom som var på haga var Surfers Paradises

  • chrillecarlsjo

    Medlem
    16 mars, 2005 vid 20:12

    Det var nog dom äldre dom hade på Haga! Dom fick in 60st vecka 9, splirrans nya.
    /C smirk.gif

  • jpeter

    Medlem
    16 mars, 2005 vid 21:23

    no offense, tycker man kan prata om vad man vill här. men det här var faktiskt Du som sa. laugh.gif

    “va har denna skiten i ett vindsurfing forum att göra? Börja styrketräna, glo på vindsurfingfilmer och ladda inför våren istället? “
    http://www.surfzone.se/forum/showthreaded.php?Cat=0&Number=279074&page=&view=&sb=5&o=&vc=1

  • nordgren

    Medlem
    16 mars, 2005 vid 21:30

    Svar till:


    no offense, tycker man kan prata om vad man vill här. men det här var faktiskt Du som sa. laugh.gif

    “va har denna skiten i ett vindsurfing forum att göra? Börja styrketräna, glo på vindsurfingfilmer och ladda inför våren istället? “
    http://www.surfzone.se/forum/showthreaded.php?Cat=0&Number=279074&page=&view=&sb=5&o=&vc=1

    [/ QUOTE ]

    haha

  • chrillecarlsjo

    Medlem
    16 mars, 2005 vid 21:33

    haha! Så sant så sant laugh.gif
    /C

  • surfjohan

    Medlem
    16 mars, 2005 vid 21:51

    ha ha jag var jävligt medveten att den tråden skulle komma upp här nu men jag måste i min enfald säga att minicrossar e fan så mycket ballare än långfärdsskridskor!

  • chrillecarlsjo

    Medlem
    16 mars, 2005 vid 22:46

    haha 😛 Långfärdsskridskor är väl Tunga grejjer smirk.gif
    /C

  • waterboy

    Medlem
    17 mars, 2005 vid 22:47

    Svar till:


    Annars så är ju freeride mtb grymt skoj! Plus lite billigare och man kan åka överallt utan att flänsman kommer och jagar en.

    [/ QUOTE ]

    Tjo Nordengren,
    Är det du på bilden?
    Jag var i Åre i somras o suktade på det där droppet på slutet av den banan men jag pallade inte. Men de andra hoppen längre ner var grymt sköna!
    Aja, kul o se att nån vågade..
    tjing!

  • nordgren

    Medlem
    18 mars, 2005 vid 18:29

    Nej faktiskt inte, har inte åkt MTB i Åre än. Men här så har de ju byggt en DH baka i Sunne, så dit får man ju bege sig i år. smile.gif Annars så kör jag dirt i Karlstad.

  • mbkpeter

    Medlem
    24 april, 2005 vid 11:29

    måste skaffa

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Minicross när den inte blåser?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.