• misshandel

Publicerad av anonym-anvandare på 21 januari, 2001 vid 16:30

tre killar med huvor kommer upp bakifrån två killar. Slår den ena killen medvetslös och ger sig på den andre….han lyckas komma ifrån och tillkalla hjälp. Personen som blev nerslagen blir rånad och lämnad medvetslös. ”Jag” som tillkallat hjälp ger mig efter gärningsmännen finner de en bit bort påväg in i en taxi, hinner hindra dem från att ge sig av. Blir hotad med att en av de har en pistol gömd under jackan….men i ursinne bryr jag mig inte. Vakt kommer till från närliggande pub….och efter många om och men tar leg. Sedan hittas den nerslagnes plånbok på stället där jag anklagade de tre männen……Detta sker i Halmstad mellan 2400-0100

anonym-anvandare svarade 25 år sedan 1 Medlem · 11 Svar
  • 11 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    21 januari, 2001 vid 18:18

Va fan har detta med surfing att göra din jävla nötta!!!
    Jag skiter väll i vad som händer i Halmstad….

• anonym-anvandare

Medlem
    21 januari, 2001 vid 18:43

Hyfsa till ditt språk. Det hör inte hemma här även om ämnet på ovanst inlägg är vid sidan om.

• anonym-anvandare

Medlem
    21 januari, 2001 vid 20:17

Ändå om det inte hör hit SÅ VAR DET STARKT AV DIG ATT INGRIPA DET ÄR FÖR
    MYCKET VÅLD M,M I SAMHÄLLET BRA JOBBAT

• anonym-anvandare

Medlem
    21 januari, 2001 vid 20:17

Vad är din slutsats då. Att det behövs fler poliser, att det är synd om dig eller vad?

• anonym-anvandare

Medlem
    21 januari, 2001 vid 20:18

Det kan hända dig med

• anonym-anvandare

Medlem
    21 januari, 2001 vid 23:42

Detta händer varje timme i malmö!!!

• anonym-anvandare

Medlem
    22 januari, 2001 vid 07:44

Det är sådant här som gör att man uppskattar tiden på vattnet ännu mer,
    och i vissa lägen inte vill åka in (till stranden) igen.

Även om inte alla tycker det så tycker i alla fall jag att det var starkt gjort.
    Om alla gjorde så så skulle det inte finnas några puckon som sprang runt och
    rånade folk då det skulle vara alldeles för svårt.

Keep it up…..

• anonym-anvandare

Medlem
    22 januari, 2001 vid 12:57

så trist….en surfare som har rest världen runt vill bara ge bevis om vad som händer här hemma,,,jävla idiot, du hör inte hemma på vattnet…och inte någon annanstans heller när det väl kommer omkring.

• anonym-anvandare

Medlem
    22 januari, 2001 vid 13:46

Bra gjort. Jag tycker det är bra att du har tagit upp ett stort problem här på Konfen. Det är ett almänt problem som också surfare skall ta del i. Alla medier skall brukas för att komma åt problem av den här typ. Enligt ett svar här kan det lätt tolkas som om vi har några misshandlare i bland oss.

• anonym-anvandare

Medlem
    22 januari, 2001 vid 13:51

Du gjorde helt rätt, ni andra idioter som ser negativt på hans handlande kan dra åt helvete! Givetvis ska ämnen av denna karaktär dryftas på alla möjliga medier. Och det här är ju synnerligen surfrelaterat då det har drappat surfare på en av sveriges största surfmetropoler.

• anonym-anvandare

Medlem
    22 januari, 2001 vid 14:50

Om alla agerade som du skulle vi kunna ha 0-tolerans på sånt våld som du
    upplevde.
    Problemet är att dom som borde agera högt upp politiskt är totalmjäk och har varit
    det åtminstone de sista 50-åren (typ Sverige och Dagen D, (man skäms grymt))
    och därför kommer det våld som du upplevde att fortsätta att öka tills man når
    nån form av smärtgräns där även totalmjäken inser att loppet är kört.

Problemet är ju också att aggressionerna ofta sitter kvar lång tid efter man varit
    med om nåt sånt. Ett bra sätt att bli av med dom är att surfa skiten ur sig vid
    lämpligt tillfälle.

Och igen hade du istället ägnat dig åt PC-spel 100% hade du förmodligen inte
    drömt om att gå emellan.

Windsurfing ger riktigt bra fysik som i sin tur ger betydligt mer mod att ”våga det
    andra inte vågar.”

Ställ dig framför en spegel och säg grattis till dig själv det är du värd.
    Strongt!

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA