Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing MISTRAL 8,5 NÅGON SOM VET??

• MISTRAL 8,5 NÅGON SOM VET??

Publicerad av anonym-anvandare på 19 juni, 2005 vid 20:16

SKA KÖPA MIN FÖRSTA VÅGBRÄDA, NÅGON SOM VET NÅT OM DENNA MODELL,KAN DEN VARA NÅT? NÅGON SOM KÖRT DEN? VAD ÄR EN SÅDAN VÄRD?? BRÄDAN ÄR FRÅN -00 BRA SKICK. JAG VÄGER 90 PANNOR(DENNA BRÄDA SKA KÖRAS NÄR MIN 100 LIT BLI FÖR STOR)

anonym-anvandare svarade 20 år, 6 månader sedan 1 Medlem · 1 Svar
  • 1 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    20 juni, 2005 vid 06:08

säkert inga probs med den eftersom du väger såpass mycket det är ju en lite större vågbräda jag gissar 85-90L så det borde passa dig. Från 00 – 03 vågbrädor har ungfär liknande egenskaper men nu finns det ju pocket-´waves och grejjer lite bredare och kortare brädor dock med rätt olika egenskaper.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA