Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Mistral syncro
-
Mistral syncro
Publicerad av anonym-anvandare på 30 april, 2004 vid 08:38Funderar på att köpa en mistral syncro. Har sett i att de två mindre varianterna har fått riktigt bra testresultat. Men är det någon här som har sett eller testat den större varianten på 115 liter. Tror att den skiljer sig en del från de andra två eftersom den är så pass mycket bredare. Tacksam för all info.
/Matte
anonym-anvandare svarade 21 år sedan 3 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
Kom igen nu! Någon som läst testen på den stora Syncron? Eller testat den!!! Vill gärna ha lite mer info än det som står på Mistrals hemsida.
Mvh Matte
-
Tack så jättemycket
. Vet du även hur den var jmf med Fanatics triple-X 119. Står o väger mellan dessa två. Det är riktigt klurigt att köpa ny bräda
Mvh Matte -
Eller varför inte en AHD AA pro model eller en JP super X eller en f2 super X eller en rrd funstyle eller en angulo sumo eller en… Hur lätt som helst att välja ju!
-
Jag hade nog tagit bic:en alla gånger!!!Men så vill jag ju
bara åka fort(därför det är det ända jag kan….) -
When the above articles were written on this range of board i was lucky enough to be working at the center where they were tested.
All the boards performed well, the JP and the Syncro standing out in the crowd.The syncro 115 is a great board for progressive intermediates learning to carve ad have fun. Its not the fastest, not the lightest but it is sooo much fun!
When working for Club Mistral out of all the boards at the center this range of board was the most popular, everyone wanted to have it!You can see more details on the mistral board range at http://www.northwaves.com look at the equipment section
andy
-
Tack tack. Riktigt bussigt.
Nu lutar det mycket åt Mistral…
Logga in för att svara.