Senaste nytt Forums mistral twister? mistral score v99 eller RRD twin

• mistral twister? mistral score v99 eller RRD twin

Publicerad av henkis76 på 28 januari, 2004 vid 11:50

Jag undrar om någon vet hur någon av dessa brädor fungerar?
    i segelstorleken 4,7 – 6,7 från plattvatten till gropig sjö? Jag har funderingar på att byta till en freestyle bräda ”som endabräda” jag väger ca 80kg och har seglat sen början av 90 talet och lever i det förflutna när det gäller material utveckling! -Någon som har något förslag på en rolig ”lekbräda”?

karapp svarade 21 år, 3 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • karapp

Medlem
    28 januari, 2004 vid 12:37

Hej… här kommer mina flummiga tankar wink.gif
    Själv kör jag en Jp freestyle/wave 98litare, kör 5.0 till 6.7 och väger ca 83kg.
    Funkar kanon till dessa segel om man bara ska köra med en bräda. Mycket rolig bräda som funkar i småböljor med smile.gif
    Kör du bara plattvatten skulle jag nog satsa på ett par liter till då får du roligare när du inte planar och vill göra segelsnurrar och annat som kräver lite mer balans.
    Ska själv till i år oxå komplettera med en mindre vågis för de riktigt goa dagarna med 5.0 och 4.2 segling!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums mistral twister? mistral score v99 eller RRD twin

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.