Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Mitt nya truco… loco

• anonym-anvandare

Medlem
    7 april, 2004 vid 00:36

Kickin’ Ass cool.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    7 april, 2004 vid 05:35

Judo, kgb ?

• rambo_johnson

Medlem
    7 april, 2004 vid 09:04

HAHA, safe då

• fred

Medlem
    7 april, 2004 vid 10:20

Det där tricket satte jag 2001 i början på min karriär. grin.gif Två veckor senare satte jag även no-foot, hi-jump, closed eyes and waiting for hard impact med studdds..

• Anonym

Gäst
    7 april, 2004 vid 12:57

Jo den ser fullt kontrollerad ut. Gick armen av sedan eller?
    Hade du lagt på en bra gamnacke på den oxå så hade du fått fulla poäng å fet respekt från min sida..

*puss*

• pepa

Medlem
    8 april, 2004 vid 02:16

Jaha, ni tror jag skojar?!?! Den som lever far se… Na, allvarligt talat tror jag jag kommer fa storpisk av Micke Kniven imorgon i tavlingen de anordnar har i El Yaque. Ryktena gar heta om killen. Dubbla HP o sana goa grejer. Fast jag kanske inte far mota honom iofs. Rapport imorgon!

• larssa

Medlem
    8 april, 2004 vid 07:50

Ser ju riktigt shysst ut loco wink.gif. Go for it!

• rambo_johnson

Medlem
    8 april, 2004 vid 08:55

Svar till:

Jaha, ni tror jag skojar?!?! Den som lever far se… Na, allvarligt talat tror jag jag kommer fa storpisk av Micke Kniven imorgon i tavlingen de anordnar har i El Yaque. Ryktena gar heta om killen. Dubbla HP o sana goa grejer. Fast jag kanske inte far mota honom iofs. Rapport imorgon!

[/ QUOTE ]

men är han lika schnygg som loco peps?

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA