Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Morgon surf!

• Morgon surf!

Publicerad av virena på 28 maj, 2008 vid 07:55

Ser ut att bli morgon surf imorn i Torkel. Vilka e på? Tänkte vid 5 eller 6 snåret? Andreas du e väl på. Nils det är bara att stänga munnen när man krachar! Du gillar ju morgon surf.

johnk svarade 16 år, 11 månader sedan 7 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • yann

Medlem
    28 maj, 2008 vid 08:41

Kan vara värt ett försök. Ses där kanske!

• wakenils

Medlem
    28 maj, 2008 vid 08:48

morgonsurf e nice (i läjet), funderar dock på hur det går att skriva tenta när man kommer hem slutkörd bara… tror jag får stå över denna gång… =(
    efter fredag kl18 är jag surfsugen vart det än blåser, oavsett tidpunkt! börjar jobba på måndag men när jag tagit kommandot över arbetsplatsen så ska det flexxas!

• virena

Medlem
    28 maj, 2008 vid 11:16

@Yann 470484 wrote:

Kan vara värt ett försök. Ses där kanske!

Hej hopp! Det vore kul, hoppas på morgondagen!

• platypus

Medlem
    28 maj, 2008 vid 13:33

Olofsbo nu.. 8 m/s…

• betbangan

Medlem
    28 maj, 2008 vid 13:51

Halloj Virre-Panna,hehe

Ställer klockan 0430 imorgon och kollar om det ser lovande ut…e såååå sugen!:laugh:

• virena

Medlem
    28 maj, 2008 vid 14:07

@betbangan 470643 wrote:

Halloj Virre-Panna,hehe

Ställer klockan 0430 imorgon och kollar om det ser lovande ut…e såååå sugen!:laugh:

cool, vågar du åka med mig och humlan;) men du får ställa kl på 4.00 annars komme vi ju va där jätte sent. Eller eh 4.30 kan ju va skönt med lite sovmorgon. Du kan inte du maila mig Mikels nummer, behvöer få tag på honom så att han kan få nummret till killen som bor i min lägenhet nu. Han skall ju flytta in i helgen.

Virena

• betbangan

Medlem
    28 maj, 2008 vid 21:16

Ringer dig imorgon vid 0430 när jag kollat prognosen. Ser det gött ut åker jag och Heta Lena ner och möter dig och Humlan.

Mikael har 0763098283

Hörs om ett par timmar

Andy

• virena

Medlem
    28 maj, 2008 vid 21:48

@betbangan 470742 wrote:

Ringer dig imorgon vid 0430 när jag kollat prognosen. Ser det gött ut åker jag och Heta Lena ner och möter dig och Humlan.

Mikael har 0763098283

Hörs om ett par timmar

Andy

Fasen va gött, lova att be för vinden innan du går och lägger dig. Asså du lämnar inte din heta lena för min humlan, tror inte hon skulle bli super sotis. Ring mig med ett gott besked, jag behöver ha lite kul imorn;) Sov så gott

• plattvatten

Medlem
    28 maj, 2008 vid 22:45

onsala visar 7 m/s, tillräckligt med ljus nu jag åker nu.

• johnk

Medlem
    29 maj, 2008 vid 07:39

@Plattvatten 470765 wrote:

onsala visar 7 m/s, tillräckligt med ljus nu jag åker nu.

Rätta takter det! Synd att vi inte har midnatts-sol i götet.

Hur var det?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Morgon surf!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.