Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Mynningen idag: Tack Filip du är kung!

• Mynningen idag: Tack Filip du är kung!

Publicerad av yellowcab på 5 oktober, 2006 vid 15:21

Vill bara rikta ett stort tack till Filip och Stefan som plockade upp min bräda idag vid mynningen efter att jag lyckats tappa den och Lagan tog den till havs! Jag är skyldig er en!

Annars så var det en guld dag uppe i Mynningen med fina vågor och bra tryck.

Tack! /Mattias 😀

hbgsurfer svarade 19 år, 2 månader sedan 7 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • tuben

Medlem
    5 oktober, 2006 vid 16:47

Jag var med vid mynningen idag för första gången.

Vad är poängen med det stället? Fått uppfattningen att många tycker det det är da shit.

Vågor från alla håll och den bit med plattvatten längst in blev ju fullt när man var två pers där samtidigt.

Eller var det bara en dålig dag?

• samhansson

Medlem
    5 oktober, 2006 vid 16:55

helt rätt tubski det är skit

• curry

Medlem
    5 oktober, 2006 vid 17:46

tack till er som haffade min kite som bar iväg mot trädgränsen…skitleash

• niklas82

Medlem
    5 oktober, 2006 vid 18:46

Tuben du har alldeles rätt, lagan är skit, bräckt äckligt vatten oxå… lika bra att inte åka dit överhufvudtaget…

• fifi

Medlem
    8 oktober, 2006 vid 20:23

skit helt enkelt och jobbigt att gå över backen…bra är det när pappa mårten har sin båt så man kan åka med den till standen från båtplatsen!

• hbgsurfer

Medlem
    8 oktober, 2006 vid 20:26
    Tuben wrote:
    Jag var med vid mynningen idag för första gången.

Vad är poängen med det stället? Fått uppfattningen att många tycker det det är da shit.

Vågor från alla håll och den bit med plattvatten längst in blev ju fullt när man var två pers där samtidigt.

Eller var det bara en dålig dag?

mmm… inget för nybörjare hahahahaha

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA