Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Någon Gbg:are som vill köra Måndag?

  • rusiak

    Medlem
    22 maj, 2006 vid 19:24

    kan de bli repris på den grymma dagen i september förra året? Johan hade fet-tryck i en 4a om jag inte minns helt fel 🙂

  • nic

    Medlem
    22 maj, 2006 vid 19:52
    rusiak wrote:
    kan de bli repris på den grymma dagen i september förra året? Johan hade fet-tryck i en 4a om jag inte minns helt fel 🙂

    Jag kommer. Filip delar bensin med mig 🙂
    Kommer bli epic. Är nere runt 1700.

    nic

  • mat

    Medlem
    22 maj, 2006 vid 19:53

    e med 🙂

    /Mat

  • baner

    Medlem
    22 maj, 2006 vid 21:53

    Samma här, Lite väl mycket “nästan” surfing nu… Men nu verkar det bli blåsa av 🙂

  • nn4an_mike

    Medlem
    22 maj, 2006 vid 23:09

    Jag skulle stuckit ut idag, glad i hågen studsade jag ner till bilen med glada små skutt, bara för att upptäcka att nåt pundar-as inte hört talas om att alla bilar byggda efter 1990-talet har något som kallas Immobiliser, och som under natten tydligen gjort sitt bästa för att försöka åka iväg med min surfmobil utan tillstånd…. 🙁 🙁
    Förövaren var dock väldigt duktig på att ha sönder grejjer, så nu får man bråka med försäkringsbolag, och vänta på ny låskolv och plåtreparation de närmaste 3-5 veckorna. Halvförsäkringen gör tydligen att bolaget inte står för hyrbil under tiden utan bil heller, så jag behöver oxå samåka med folk den närmaste månaden.

    ha det gott.

  • rusiak

    Medlem
    23 maj, 2006 vid 03:58

    Prognosen håller sig

    “Tisdag eftermiddag: Syd vridande till väst, 11-15 m/s och ökande till 18-22 m/s”

    Fn va gytt…hoppas att de inte blir för mkt regn baraaa!!

    //alex

  • nic

    Medlem
    23 maj, 2006 vid 04:23
    rusiak wrote:
    Prognosen håller sig

    “Tisdag eftermiddag: Syd vridande till väst, 11-15 m/s och ökande till 18-22 m/s”

    Fn va gytt…hoppas att de inte blir för mkt regn baraaa!!

    //alex

    Verkar inte komma något regn efter 1700 i alla fall. DMI ser bra ut med 🙂

    nic

    PS: synd på surfmobilen, micke 🙁

  • baner

    Medlem
    23 maj, 2006 vid 06:47

    Hallå !! 14-17 m/s Blir nog onödigt bra drag i min Vegas06 14….Får koppla i boardbagen i linorna i stället… Har beställt en Waroo9:a som förmodligen ligger o skakar på en lastbil någonstans. Den hade varit schyst o ha nu….

  • nic

    Medlem
    23 maj, 2006 vid 06:55
    Banér wrote:
    Hallå !! 14-17 m/s Blir nog onödigt bra drag i min Vegas06 14….Får koppla i boardbagen i linorna i stället… Har beställt en Waroo9:a som förmodligen ligger o skakar på en lastbil någonstans. Den hade varit schyst o ha nu….

    Den blir kul att testa med 🙂 hoppas den kommer snart för det ser ut att bli några blåsiga dagar…

    nic

  • pjoter

    Medlem
    23 maj, 2006 vid 07:59
    NN4AN_Mike wrote:
    Jag skulle stuckit ut idag, glad i hågen studsade jag ner till bilen med glada små skutt, bara för att upptäcka att nåt pundar-as inte hört talas om att alla bilar byggda efter 1990-talet har något som kallas Immobiliser, och som under natten tydligen gjort sitt bästa för att försöka åka iväg med min surfmobil utan tillstånd…. 🙁 🙁
    Förövaren var dock väldigt duktig på att ha sönder grejjer, så nu får man bråka med försäkringsbolag, och vänta på ny låskolv och plåtreparation de närmaste 3-5 veckorna. Halvförsäkringen gör tydligen att bolaget inte står för hyrbil under tiden utan bil heller, så jag behöver oxå samåka med folk den närmaste månaden.

    ha det gott.

    trist!! 🙁

    men då kan du ju istället för att köa i götet förse oss här med ännu fler små historier. 🙂

  • sanna

    Medlem
    23 maj, 2006 vid 08:32

    vart drar alla då, Läjet? Jag vill dra NU.

  • roland

    Medlem
    23 maj, 2006 vid 11:39

    Vart e alla? ska någon ut nu?

  • danielsan

    Medlem
    23 maj, 2006 vid 11:59

    Någon som har en plats över efter 1530 så vore det underbart om man kunde få haka på… bir vid Ullevi…

    Daniel 0707224123

  • nic

    Medlem
    23 maj, 2006 vid 13:54

    Verkar vara för västligt för lejet, blir apelviken antagligen

    nic

  • mat

    Medlem
    23 maj, 2006 vid 13:59

    Jag tror inte det! Blir perfekt våg vid pyren i Lejet! V fungerar bra i Lejet! Nästan rak onshore i Apel 🙁

    /Mat

Sida 3 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Någon Gbg:are som vill köra Måndag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.