Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Någon i vårt avlånga land som säljer Best?

• biorno

Medlem
    19 januari, 2006 vid 20:58
    Huber wrote:
    ??????????????????????

Han dansken levererar väl fraktfritt i hela norden..(kanske???)

• zoolander

Medlem
    19 januari, 2006 vid 20:59
    Huber wrote:
    ??????????????????????
    ska du sluta med näsch eller?
  • luuddee

Medlem
    19 januari, 2006 vid 22:15

huber vafaen har tagit åt dej.. har du slått huvet eller vafaen ska du med best tiii??

• huber

Medlem
    20 januari, 2006 vid 08:57
    Luuddee wrote:
    huber vafaen har tagit åt dej.. har du slått huvet eller vafaen ska du med best tiii??

Elda i mitt nya hus!
    Jag vet inte vad jag skall köra, då jag blir sämre för varje säsong så kanske det är dax att gå ifrån Naish.

• luuddee

Medlem
    20 januari, 2006 vid 10:28

du ska ju ha EH såklarrt.. hugge fixar niceprice..

• eddie

Medlem
    20 januari, 2006 vid 10:49

Jävla maffia!
    Alla man snckar med utom de insöade i Sverige säger att Best gör schyssta kites.

• luuddee

Medlem
    20 januari, 2006 vid 11:03

innan så låg de ju efter eh med sina kites,, den sista kiten peter gjorde för eh va kass ehs kites har blivit mycket bättre sen han lämnade.. kan inte säga att de nya är kassa fr har faktiskt inte provat de.. men de jag provat innan alltså tillochmed 05 har inte varit mycket att hänga i julgranen, och inte kvaliten på dem heller.. hmm sen e de ju så fruktansvärt fula.. och de jaggillar minst mest best e att jag faktiskt har beställt kite från dem i ett tidigare skede .. och det va faen den absolut sämsta service jag någonsin varit med om, (köpte eh av dem), kitesen blev fel, priset blev fel, frakten kostade för mycket och blev mycket försenad, det gick itne att byta eller få kompensation för allt som blev fel, att jag sen skulle få testa lite bestkites i barcelona blev tex lovad att få testa hellfishen där men när jag ko dit så sluta de bara svara på mail , och när ja kom hem skicka de ett mail att dom hade fösökt nå mej,, helvete heller. plus att de sa att hag inte skulle få testa hellfishen om ja kom ner igen utan bara de gamla yargan och den andra jävla kiten.. nu har jag förklarat lite av mitt hat,, plus att stiewieiei,, ja träffa honom sp vet ni varför..

• ollefax

Medlem
    20 januari, 2006 vid 11:14

Köp monkeykites om du vill ha prisvärda kites med bra kvalite och service!

http://www.onefoot.se

• eddie

Medlem
    20 januari, 2006 vid 12:29

North gillar jag!
    De är både Dyra och Bra!
    Billigt är lamt.

• pepa

Medlem
    20 januari, 2006 vid 12:54

Det enda kassa med EH är att de inte funkar. Dra snett och bara meckar. Tacka vet jag RRD Type sieben, da shizit.

• mrmille

Medlem
    20 januari, 2006 vid 17:07

jag tycker nog att du som bor i kitesurfingens förlovade landsdel borde ha stora möjligheter att prova runt lite.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Någon i vårt avlånga land som säljer Best?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.