Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Någon med förslag på lång utlandsvistelse?

• stebe

Medlem
    8 juli, 2004 vid 10:35

Svar till:

Västkusten ska vara bland det bästa som finns. Snaggade med en dansk i Cabarete som hade varit där, han sa att om man tyckte vinden i Dominikanska var jämn så hade man fel. Sjukt stabil och varjedaig vind i Australien. Dock är det sjöbris så den kommer först vid ett nån gång. Ca 25 knop.

[/ QUOTE ]

smile.gif smile.gif smile.gif Åker ner nästa vecka och stannar ett drygt halvår smile.gif smile.gif, hör gärna av er om det är nån som funderar på att åka ner

/stefan

• anonym-anvandare

Medlem
    16 september, 2004 vid 03:42

Jag befinner mig just nu i Melbourne, Australien tillsammans med mina 4 kompisar. Vi har varit har i snart 2 veckor och under tiden har vi bott pa ett backpackerhotell kallat All Nations Backpackers hotel & bar. jag vill garna rekommendera detta hostel till andra backpackers som ska till Australien da All Nation haller en bra standard med mysiga rum, mycket gastvanlig personal och en skon atmosfar. All Nations garanterar att dig ett jobb i utbyte mot en liten summa pengar, vilket ar valdigt bekvamt.

Mvh Jeanette

• anonym-anvandare

Medlem
    16 september, 2004 vid 07:32

jobba först, åka sen…..

/frädrik

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Någon med förslag på lång utlandsvistelse?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.