Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing någon som använder sig av f.one L2K?

• någon som använder sig av f.one L2K?

Publicerad av anonym-anvandare på 2 augusti, 2003 vid 12:45

Känner någon till eller använder sig av denna kite? Tydligen så är det en 11m2 2linors tubkite, men den ska vara lätt att konvertera till 4… Man funderar ju som novis…

anonym-anvandare svarade 22 år, 7 månader sedan 1 Medlem · 2 Svar
  • 2 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    3 augusti, 2003 vid 12:09

Skulle nog satsa på Magic paketet istället, L2k är mer för skolor, men magic paketet är något man kan växa länge med!//Mvh Bengt http://www.skid.nu 070- 941 47 91

• anonym-anvandare

Medlem
    3 augusti, 2003 vid 16:41

Tackar för det svaret…det blir till att kolla upp en del innan det blir köp. hoppas jag kommer med på någon kurs när jag ska till S-holm i veckan, det är lite tunt med kurser runt Ö-vik som det verkar. Men om någon känner till någon kursverksamhet i dom trakterna så är jag tacksam för tips.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA