Senaste nytt › Forums › Någon som är på G ellerrrr..?
-
Någon som är på G ellerrrr..?
Publicerad av anonym-anvandare på 4 februari, 2004 vid 16:30Funderar på ett surf imorgon Torsdag, kring Göteborg/varberg finns det någon mer kanske? (lite skraj för att bli ensam)avs Jimmy
anonym-anvandare svarade 22 år, 1 månad sedan 1 Medlem · 4 Svar -
4 Svar
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst4 februari, 2004 vid 16:56jag e på G

Men idag såg det riktigt bra ut på DMi, likaså SMHi’s prognoser..lovade mykcet vind idag över hela kusten, 11-14m/s!!!
Fan va gött tänkte jag, drar ner till apel o får mej lite go surf..men nä!!!! det var helt käääääst, riktigt kasst!!!
Halvplanande ibland med 5.3, någon äkta planing fick man aldrig..inte en enda med kännslan att man har riktigt gött tryck i seglet..det e fan kattastrof idag!!Här uppe har det fan blåst apa hela dagen…ångest!!!!!
nog klagande från mej, det jag tänkte komma till var att det inte inte ser så bra ut imorgon för surf elle?
Eller det kanske e tvärt om nu, när dem lovar att det skall blåsa så blåser de inte, o när de säger att det inte skall blåsa så blåser det…aaarhrhgrggrhg!!!
Här e DMi’s för imorgon, ändrar den sej till lila under natten hakar jag lätt på!
(ser därimot ut som det kanske kan bli surf senare i veckan, kanske i helgen..)
Men slå en pling om du skall surfa : 0737 17 85 03/John
ps. e det Jimmy som glömde din våtdräckt i apel?hehe

(öbo..?) -
JA Just det!!!!! På morgonen dan efter hade något svin snott den, fick köpa en ny för tredjävlatusenfemhundra kr.
(riktigt skön i och för sig)
jag kommer hålla ögonen öppna !!!!!!!!!! så passa er..
Logga in för att svara.