Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Någon som kom ut idag i Stockholmstrakten??

• Någon som kom ut idag i Stockholmstrakten??

Publicerad av ozman på 4 december, 2003 vid 17:50

Lyckades komma ut 2 timmar mellan 12 och 2 i Uppsala (kolla senaste bild på galleriet under surfen´s bilder). Det var rätt bra tryck med 5,3, och inte alls farligt kallt med 5/3 våtis, NP öppenhandskar och väst med luva. Det var nog 5-6 grader i både vattnet och luften. Fick en ryggknakande kastfall på väg in sista gången – kan bli lite stel imorgon. Det var kanske sista turen för i år, men ska inte klaga – 4:de december – inte illa!!

/Matt

boman svarade 21 år, 5 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • surfen

Medlem
    4 december, 2003 vid 18:33

Det vet du!!!

• ozman

Medlem
    4 december, 2003 vid 18:51

Oj! Förlåt Tommy, jag borde ha sagt att du också var ute, men det visste jag ju redan wink.gif

• surfen

Medlem
    4 december, 2003 vid 19:06

wink.gif

• robert

Medlem
    4 december, 2003 vid 20:18

jag var ute i norrtäljeviken, men det hade avtagit när jag kom ut så det var ju inte så kul. men jag fick ju lite planing med 5,7an iaf. klarade faktiskt spocken på första försöket, och det var över en månad sen sist jag surfade. blev lite förvånad faktiskt

• swe313

Medlem
    4 december, 2003 vid 22:01

Tjena Robban
    Imorgon kommer jag och markus att surfa på Erken…
    /peter

• boman

Medlem
    5 december, 2003 vid 05:34

Bra att vi RBSàre håller igång wink.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Någon som kom ut idag i Stockholmstrakten??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.