Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Någon som ska åka Köpenhamn -> Malmö innan helgen???

  • Någon som ska åka Köpenhamn -> Malmö innan helgen???

    Publicerad av cortex på 7 maj, 2008 vid 12:19

    Jag har en trevlig vågbräda som jag vill ha i Habo under demo-helgen… problemet är att min bräda finns i Köpenhamn… och det gör inte jag.

    Så om någon av er här på forumet ska till Köpenhamn innan helgen och kan tänka er att plocka med er brädan till Malmö eller däromkring hade det varit kanon!

    Slå mig en pling på 0708-306020 om du kan leka kurir. En ansenlig mängd öl utlovas i belöning.

    /Kaj(Tech)

    pjoter svarade 16 år sedan 11 Medlemmar · 34 Svar
  • 34 Svar
  • milkman

    Medlem
    7 maj, 2008 vid 12:59

    Jag är i köpendanmark imorn, och i habo i helgen. Innan jag lovar ta den på flyget till S-tuna och sen bland mina grejjor till Habo på fredags å undrar jag vad “en ansenlig mängd öl?” är.

  • christian12345

    Medlem
    7 maj, 2008 vid 13:50

    Jag åker till kbh i morgon och ska till Habo i helgen. Men jag har en pytteliten bil. Hur stor är brädan?

  • skotten

    Medlem
    7 maj, 2008 vid 14:33

    take the roof down christian… can you get us some Rum in DK while you are at it…??

    NOT MILK… RUM…. CPT Morgan if I am being Picky…

  • christian12345

    Medlem
    7 maj, 2008 vid 15:29

    Jag fixar rom! Hur många flaskor? Hur viktigt är det att det blir Just Kapten M? Jag tror inte att de har kapten Morgan i Netto. Någon som vet i vilken affär de har kapten Morgan?

  • johanw

    Medlem
    7 maj, 2008 vid 16:02

    jag vill me ha rom!!!!

  • _sofia_

    Medlem
    7 maj, 2008 vid 16:09

    CPT Morgan e go han…

  • christian12345

    Medlem
    7 maj, 2008 vid 16:32

    Okej. Så en pava till Tony och en till Johan. No problems. Ska du också ha en, Sofia?

    Men det är alltså inte säkert att det blir cpt M om ni inte listar ut var någonstans man kan köpa den.

  • _sofia_

    Medlem
    7 maj, 2008 vid 16:55

    Ne va i danmark i helgen som vad och importerade litte, de en student har råd me typ 😛 e int säker på att de blir habo för min del i helgen…
    tyvärr må ja säga!

  • gh0st

    Medlem
    7 maj, 2008 vid 17:24

    En till mig med Christian!

  • skotten

    Medlem
    7 maj, 2008 vid 17:26

    rock and roll mate, top form, cheers

  • pjoter

    Medlem
    7 maj, 2008 vid 17:33

    @_Sofia_ 463669 wrote:

    Ne va i danmark i helgen som vad och importerade litte, de en student har råd me typ 😛 e int säker på att de blir habo för min del i helgen…
    tyvärr må ja säga!

    vadan detta? habo is tha shit

  • sourra

    Medlem
    7 maj, 2008 vid 17:37

    @christian12345 463664 wrote:

    Okej. Så en pava till Tony och en till Johan. No problems. Ska du också ha en, Sofia?

    Men det är alltså inte säkert att det blir cpt M om ni inte listar ut var någonstans man kan köpa den.

    En till maj me Chrille.

  • johanw

    Medlem
    7 maj, 2008 vid 17:43

    @_Sofia_ 463669 wrote:

    Ne va i danmark i helgen som vad och importerade litte, de en student har råd me typ 😛 e int säker på att de blir habo för min del i helgen…
    tyvärr må ja säga!

    vafain årets surfhelg ju..

  • cortex

    Medlem
    7 maj, 2008 vid 17:50

    Ehh, hallå… hur blev det här en spritlangar-tråd egentligen? 😀

    Brädan är en Trespass 6’0. Dvs ca 180 cm lång. Den kan ju iofs gå att borra ett litet hål i den, gröpa ur allt fyllmaterial och sedan hälla i kaptenen i brädan. Borde få plats en jäkla massa. He he.

    Jens, tack för erbjudandet men jag tror det blir svårt att få med den på flyget.

    Christian; tänk på vilka lifestyle-poäng du får om du kör med en fet vågrbräda stickandes ut ur bilen (taket/sidorutan). Värsta surf-dudden. 😎

    /Kaj(Tech)

  • christian12345

    Medlem
    7 maj, 2008 vid 17:57

    Okej. Sprit till Tony, Johan, Jouuhan och Nicke. No problems.

    Grejen är den att jag har varit med om att vinden tog en 5’7 så att den flög ur bilen en gång, men jag tror att den var dåligt ilastad. Så okej, jag tar med din bräda. Var i kbh är den någonstans? Jag ska på jobbintervju klockan nio i norra kbh, så jag kan hämta brädan omkring klockan tolv eller liknande när jag är på väg hem.

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Någon som ska åka Köpenhamn -> Malmö innan helgen???

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.