Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Någon som ska åka Varberg-Skåne?

  • Någon som ska åka Varberg-Skåne?

    Publicerad av ankii på 6 mars, 2009 vid 11:23

    Min bom ligger hos Fahlén och min kite hemma hos mig. Hade tänkt att åka till Varberg i nästa vecka men jag vill gärna testa min kite nu. Så om någon ska hitåt så säg gärna till….

    anks

    che_riff svarade 15 år, 2 månader sedan 10 Medlemmar · 23 Svar
  • 23 Svar
  • sourra

    Medlem
    6 mars, 2009 vid 11:37

    Jag har en kusin som kör Gbg-malmö ikväll så om det går att lösa överlämningen av bommen på ett bra sätt så kan han ta den med sig och släppa av den längs vägen ikväll.

  • ankii

    Medlem
    6 mars, 2009 vid 12:01

    @sourra 533743 wrote:

    Jag har en kusin som kör Gbg-malmö ikväll så om det går att lösa överlämningen av bommen på ett bra sätt så kan han ta den med sig och släppa av den längs vägen ikväll.

    Åh! Det hade varit perfekt! Men som du säger så är nog överlämningen av bommen den svåra biten. Jag vill inte vara till besvär, tänkte mest om någon åkte från Varberg. Jag vill inte att Kusin ska behöver köra en massa omvägar, då kan jag vänta tills nästa vecka. Men tack Sourris!

  • mat

    Medlem
    6 mars, 2009 vid 13:41

    @ankii 533751 wrote:

    Åh! Det hade varit perfekt! Men som du säger så är nog överlämningen av bommen den svåra biten. Jag vill inte vara till besvär, tänkte mest om någon åkte från Varberg. Jag vill inte att Kusin ska behöver köra en massa omvägar, då kan jag vänta tills nästa vecka. Men tack Sourris!

    Ring Falle! Tror att han skulle till Skåne ikväll

    //M

  • mjersen

    Medlem
    6 mars, 2009 vid 14:24

    @ankii 533742 wrote:

    Min bom ligger hos Fahlén och min kite hemma hos mig. Hade tänkt att åka till Varberg i nästa vecka men jag vill gärna testa min kite nu. Så om någon ska hitåt så säg gärna till….

    anks

    ska du kita så här års?

  • ankii

    Medlem
    6 mars, 2009 vid 14:42

    @mjersen 533775 wrote:

    ska du kita så här års?

    jaaaaa….. min nya kite är fiin

  • sourra

    Medlem
    6 mars, 2009 vid 14:43

    Ett annat alternativ är ju att kolla om gamle Johan a.k.a. Che_Riff som bor här i stan kan tänka sig att släppa iväg en av sina oanvända 09-bommar och sen tar han din. Möjligheterna är oändliga. Nåväl, hojta till om vi ska försöka ordna nåt innan Kusin Vitamin lämnar Götet vid 7-8 ikväll.

  • ankii

    Medlem
    6 mars, 2009 vid 14:54

    @sourra 533779 wrote:

    Ett annat alternativ är ju att kolla om gamle Johan a.k.a. Che_Riff som bor här i stan kan tänka sig att släppa iväg en av sina oanvända 09-bommar och sen tar han din. Möjligheterna är oändliga. Nåväl, hojta till om vi ska försöka ordna nåt innan Kusin Vitamin lämnar Götet vid 7-8 ikväll.

    Sourra, kör Che_Riff torch? I så fall kanske det kunde vara en plan om ni orkar hjälpa mig…

  • hektor

    Medlem
    6 mars, 2009 vid 15:21

    yes falle kör ner imorrn, har med min nya bräda!

  • ankii

    Medlem
    6 mars, 2009 vid 15:33

    Problemet löst! Falle tar med den till Skåne 🙂 Tack för all hjälp!

  • mjersen

    Medlem
    6 mars, 2009 vid 15:33

    @ankii 533778 wrote:

    jaaaaa….. min nya kite är fiin

    jag lovar att inte pumpa upp min hi-fi comp i närheten, så du slipper bli ledsen.

  • ankii

    Medlem
    6 mars, 2009 vid 16:07

    @mjersen 533789 wrote:

    jag lovar att inte pumpa upp min hi-fi comp i närheten, så du slipper bli ledsen.

    tssss… jag såg den när vi var i Lundåkra… Ska ni ut och köra i helgen?

  • emil-2

    Medlem
    6 mars, 2009 vid 16:11

    Härligt, vad blir det för bräda då Peter ???

  • danneee

    Medlem
    6 mars, 2009 vid 16:31

    @ankii 533793 wrote:

    tssss… jag såg den när vi var i Lundåkra… Ska ni ut och köra i helgen?

    Glöm inte mig om ni skall ut och leka… Har hela helgen ledig för surf 😉

  • sourra

    Medlem
    6 mars, 2009 vid 16:46

    Bra att det löste sig. Che_riffen är av den gamla skolan så det är 100% Torch hos honom. Hoppas ni alla får surfa i helgen. Windguru och vindgudarna verkar ha rökt en och annan hövding inför helgen…

  • ankii

    Medlem
    6 mars, 2009 vid 17:00

    @Danneee 533800 wrote:

    Glöm inte mig om ni skall ut och leka… Har hela helgen ledig för surf 😉

    Såklart inte!

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Någon som ska åka Varberg-Skåne?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.