Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Någon som ska köra Apel på lördag

• Någon som ska köra Apel på lördag

Publicerad av robrox på 31 januari, 2008 vid 10:01

Om det blir bra kommer jag fota från 10 tiden och ett tag framåt – Någon som e sugen ?? Kankse filma oxå dags för en första SAW Production 😉

Gurra du får ladda några feta loopar och ponch 😉

Robert – SAW –

robrox svarade 17 år, 3 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • johan_gbg

Medlem
    31 januari, 2008 vid 13:32

Ser ut som en prognos för Lejet. Eftersom jag sitter fastspänd på jobbet idag måste jag ut imorgon!

Från kl 08:00 i Lejet alltså!’
    /Johan

• robrox

Medlem
    31 januari, 2008 vid 18:00

Jag laddar kameran tills imorgon och hoppas på att det inte regnar för mycket. Jag dyker ner till Läjet strax innan 12:00 och fotar ca 40 min om vädret tillåter, jag står ute på piren isf.

NAJS JANUARI

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Någon som ska köra Apel på lördag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.