Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Någon som ska köra från gbg fredag och vill ha sällskap?

• Någon som ska köra från gbg fredag och vill ha sällskap?

Publicerad av surfdude27 på 27 augusti, 2009 vid 16:19

Ring eller smsa mig på 0708-741653 isåfall. Tobias heter jag, är jättesnäll och trevlig och bor ungefär vid götaplatsen. Måste dock vara hemma senast 6 på kvällen.

Hej hopp! 🙂

neven svarade 15 år, 8 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • neven

Medlem
    27 augusti, 2009 vid 19:57

Seså, ge Tobbe skjuss till surfet om ni skall ner under dagen

• lance

Medlem
    27 augusti, 2009 vid 20:22

Fixa och fixa, jag skall ner men bilen är full. Du kan sitta i husvagen 😀

Ställ dig vid Stigs Center i stället, fler lastbilar passer där än på Götaplatsen.

Nåja hoppas det löser sig !! Ställ upp nu killar!!

• surfdude27

Medlem
    28 augusti, 2009 vid 08:47

p.s det är alltså inte killen på bilden som skrivit inlägget… fan vad nukesugen man är!!

• neven

Medlem
    28 augusti, 2009 vid 08:52

Va fan det är ungefär lika många som postat att dom vill ha skuss som såna som postat att dom skall ut och köra och kan ta med sig nån. Läs varandras inlägg!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Någon som ska köra från gbg fredag och vill ha sällskap?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.