Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Någon som ska köra från gbg idag?
-
Någon som ska köra från gbg idag?
Publicerad av surfdude27 på 13 augusti, 2009 vid 07:37Jag är på standby hela dagen isåfall, om du vill ha sällskap och dela bensin. Min vanliga chaufför (haha) wakenils har stängt av sin telefon.
Finns inne i stan rätt nära götaplatsen. Ring på 0708-741653
mvh
Tobias
haze svarade 15 år, 9 månader sedan 8 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
Har lite dåligt med tid men tänka mig en sväng i em nära GBG. Sol och vind, mmmm.
-
är det något secret ställe? björland kile silvik?
Norra näs känns långt -
snygging;566089 wrote:är det något secret ställe? björland kile silvik?
Norra näs känns långtHoppas vinden håller i sig. Kan inte komma från förrän 15:00. Norra Näs är lite långt med en sådan kass prognos. Kan tänka mig lite platt på ”Hisingen” :).
-
det blåser fan inte! inte ens luftmadrassen ville höjda
nån som har riggningstips på en flysurfer speed2? tar alltid en timme innan jag trasslat ut fiskenätet
min laddare ligger hemma och telefonen har slut på batteri… -
Men vinden ska ju inte börja bralla på föränn lite senare. Lagom till att vi working-class-heroes kommer ut.
WakeNils;566113 wrote:det blåser fan inte! inte ens luftmadrassen ville höjda
nån som har riggningstips på en flysurfer speed2? tar alltid en timme innan jag trasslat ut fiskenätet
min laddare ligger hemma och telefonen har slut på batteri…Du slipper ju pumpa iaf… 🙂
-
det börjar rycka lite i träden här ute i Torslanda nu,någon som e sugen på lillebyhavsbad om en timme ?
-
Är sugen men lutar åt B-landa och NW. Jag kan köra från stan vid 15:30. Någon som vill samåka eller redan är på plats?
-
om vinden kickar in sticker jag till beerlanda men det blir tidigast efter 17, har prylarna i den ferrariröda på rätt sida älven (för beerlanda) så tar den direkt
-
Hmm kørt 3 timmar. med bra tryck i nian. Hoppas vinden kommer till er snart då…
Logga in för att svara.