Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Någon som skall dit???

  • swe117

    Medlem
    6 september, 2010 vid 11:54

    Nej just det, Jesper dricker ju inte öl.
    Jodå så att nädå!!:smirk:

  • glader

    Medlem
    6 september, 2010 vid 12:43

    dressMan då ????? 😉

  • hanko

    Medlem
    6 september, 2010 vid 13:00

    Jaså Jester du är en “fena” på Flipper. Jag hade min glanstid då det spelades på The Adams Family och World Cup Soccer (Var det 94?). Passande nog så är Whitewater ett av mina favoritspel. Har du eget hemma? Lycka till i Borås.

  • jester

    Medlem
    6 september, 2010 vid 15:10

    Wolrd Cup Soccer (WCS) kom i februari 1994, The Addams Family (TAF) kom i mars 1992. White Water (WW) som kom i januari 1993 är ett riktigt hatobjekt för mig. Speciellt om spelet har blixtflipprarna monterade (är något kortare än en vanlig flipper).
    Har faktiskt ägt ett WCS, men just nu har jag bara ett gammalt MotorDome från 1986 hemma (tack, MGS).

    Och en fena (tihi) är jag inte. Spelar mest lite då och då för att det är kul. Har tur om jag kvalificerar mig till slutspel på SM, typ (64 bästa kvalar dit).

    Men kul har jag!

  • getwet

    Medlem
    6 september, 2010 vid 15:21

    För att återkomma till det som är viktigt här i livet……………Proggen ser sjukt bra ut för lördagen på Hvide Sande, lite läge kanske?

    Sen vet inte jag om Flipper finns just där, mig veterligen dog han för två eller tre år sedan och han var nog mantalsskriven i Kolmården tror jag!

  • jester

    Medlem
    6 september, 2010 vid 15:37

    Vafaen? Du menar att en enda tråd här enbart skall hålla sig till ämnet?

    Hur som haver så hoppas jag innerligen att det blir vind där. Hade jag inte varit bokad hade jag utan tvekan åkt!!

  • haze

    Medlem
    6 september, 2010 vid 15:38

    Ja den ser riktigt bra ut! Skall förmodligen kitesurfa downwinden på en formula bräda. Skall bli intressant och se hur man kan mäta sig mot Bjørn Rune.

    Tydligen så är det sjukt mycket tyskar anmälda… Men kolla prispengarna! Det är nice!

  • budda

    Medlem
    6 september, 2010 vid 16:15

    ja. Hade man inte lovat sambon att ställa upp, hade jag också suttit på båten

  • mackee

    Medlem
    7 september, 2010 vid 04:45

    tror inte vi hinner hem ifrån våran tripp till la franqui:grin:
    lycka till boys

  • getwet

    Medlem
    7 september, 2010 vid 05:25

    Lite avis nu, La Franqui och Tramontane i kombination är godis.

    Hvide Sande lockar den också just nu, ska bara bli av med Rhino skiten i kroppen…….

  • imported_mickeo

    Medlem
    7 september, 2010 vid 07:39

    Hadde varit jäkligt kul men det får bli La Franqui i stället.
    Men se nu till och dunka dit Danskar och Brattwurstar ni som åker.
    Mvh
    MickeÖ

  • teamrider

    Medlem
    8 september, 2010 vid 17:58

    Wave Classic i helgen så det blir Varberg för mig. Drar iofs till Klitmöller på torsdag för att beskåda PWA och rippa lite. Ni som drar – Ge järnet!

  • swe117

    Medlem
    8 september, 2010 vid 18:13
    Teamrider;630230 wrote:
    Wave Classic i helgen så det blir Varberg för mig. Drar iofs till Klitmöller på torsdag för att beskåda PWA och rippa lite. Ni som drar – Ge järnet!

    Lycka till, kompis!

  • andersbq

    Medlem
    11 september, 2010 vid 19:08

    AA vann.

  • tobhed

    Medlem
    12 september, 2010 vid 08:47

    Har förstått att Daniel fick en bra placering, men vilken och var hittar man resultatlistan?

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Någon som skall dit???

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.