Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Någon som var ute på Torö idag?

• Någon som var ute på Torö idag?

Publicerad av anonym-anvandare på 5 augusti, 2003 vid 20:20

Tänkte nog ta mig ut dit i morgon onsdag, insidan brukar ju funka bra vid NV. Ser dock ut att vara lite mindre vind där än norr om Stockholm (enl. Foreca).

Var någon ute där idag? Hur var vinden?

/Anders

anonym-anvandare svarade 22 år, 7 månader sedan 1 Medlem · 2 Svar
  • 2 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    6 augusti, 2003 vid 05:40

Ja jag kom dit vid fyratiden, hade hört att det blåste NNV 11 m/s på landsort. Men när jag kom dit blåste det dåligt och det var bara några Kitesurfare där som vinglade med sina drakar. Innan dess hade jag seglat 6,5 kvm i Fituna, med tidvis mycket bra drag, men väldigt byigt. Idag kanske det blir Torö (hmm) eller Fituna.

/Håkan

• anonym-anvandare

Medlem
    6 augusti, 2003 vid 06:23

Fituna på NV???

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA