Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Någon som vet om det blir våtdräktsREA?

• Någon som vet om det blir våtdräktsREA?

Publicerad av fenan på 28 augusti, 2003 vid 21:20

Tja.. Börjar frysla lite i min sommardräkt med avtagbara ärmar.. någon som vet om det finns schyssta vår/höst dräker till bra pris? eller om det kommer någon rea på dräkter…?? ska man köpa med insydd huva eller ska man köra med det löst?

sunkan_ svarade 21 år, 8 månader sedan 3 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • fenan

Medlem
    28 augusti, 2003 vid 21:23

Är North-Sails Comp SSDO 5,5/3,5 ett alternativ till NP 5000 E3 series? å varför e E3 seriens så rackarns dyr??

• sunkan_

Medlem
    29 augusti, 2003 vid 05:15

Kan annars rekommendera Sola Syber Titanium 2000:- på skidsport.

Den har 6mm på mage & bröst, 5mm övrig kropp, 4mm ben, 3mm på armarna.

Och jag hade inga som helst problem när höll på att förfrysa fingrarna när isen precis släppt utan för mig är det definitivt händerna som är problemet när det är kallt.

• anonym-anvandare

Medlem
    29 augusti, 2003 vid 08:42

Surfbutiken.nu och Wallén har rea på våtdräkter. länkar i reklamen ovanför konfen.

• sunkan_

Medlem
    29 augusti, 2003 vid 08:56

Jag är på jakt efter en shorty, men jag vetefan om jag vågar beställa en på som jag inte kan prova.. Fast jag är lite sugen, det är ju bra priser.

• anonym-anvandare

Medlem
    29 augusti, 2003 vid 11:05

Surfbutiken ligger i Stockholm. Skidsport har säkert rea på sommardräkter också.

• sunkan_

Medlem
    29 augusti, 2003 vid 11:26

Svar till:

Surfbutiken ligger i Stockholm. Skidsport har säkert rea på sommardräkter också.

[/ QUOTE ]

Jag märkte det när jag var kikade lite mer på Surfbutikens websida. Jag ringde häromdagen till Skidsport och frågade om dem inte ville rea ut sina shortys nu.. men det hade dem inga planer på.
    Blir nog en tur till Tyresö i nästa vecka eller nåt.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Någon som vet om det blir våtdräktsREA?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.