Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Någon som vill börja kita i malmö området? Tips på bra skolor?

• Någon som vill börja kita i malmö området? Tips på bra skolor?

Publicerad av tobbinho på 29 april, 2010 vid 16:30

Hej

Jag är riktigt sugen på att börja kita. Problemet som gjort att det dragit ut på tiden är att polarna som är intresserade av detta bor i stockholm och redan kommit igång.

Någon stackare som vill köra en kurs med mig?
    Någon som har en bra kiteskola att rekommendera?

/ Tobbe

wiken svarade 15 år, 7 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • skotten

Medlem
    29 april, 2010 vid 18:08

hi Tobbe, why not come to the Habo kitejam this weekend and meet everyone!! : ) the event starts on sat at around 11am, and we will be there all night drinking with one another and having a barbeque.

PM me your phone number and I will get you booked in on a course with some other locals : )

• wiken

Medlem
    29 april, 2010 vid 18:40

Håller med skotten, kom till Habo Kite Jam på lördag. De olika skolorna kommer vara där så kan du hitta en du gillar. jag gillar kite.se 😀

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA