Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Någon som vill jobba i Egypten?

• Någon som vill jobba i Egypten?

Publicerad av anonym-anvandare på 13 mars, 2002 vid 07:45

Naish Pro Center kommer att öppna på Magawish Hotell i Hurghada (Fritidsresor Blue Village Magawish) i början på Juni. De behöver anställa skandinaviska kite och windsurfing instruktörer så om ni känner någon som är intresserad…. Hör av er till [email protected]
    /H

anonym-anvandare svarade 23 år, 9 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • pher

Medlem
    13 mars, 2002 vid 12:40

Ska dem konkurrera med Happy surf då eller?

Eller tar dem över deras prylar? Bara nyfiken. Är ambitionen att bli bättre än Tommy friedl Center?

Pher

• anonym-anvandare

Medlem
    13 mars, 2002 vid 13:04

Ja jag vill jobba, vilka tider gäller ?
    Lön, är det bostad, mat och fickpengar samt
    tillgång till surfprylar eller baserat på annat sätt
    typ svenskt ?

• portin

Medlem
    15 mars, 2002 vid 23:46

Tjenare.
    Jag skrev ett mejl till dig för några dagar sedan, funkar inte adressen eller? Men jag skulle gärna jobb i egypten, har varit i hurghada själv så jag vet att det juste.
    Om du fortfarande söker folk så kan du väl höra av dig till [email=”[email protected].”][email protected].[/email]
    tjaba

• anonym-anvandare

Medlem
    16 mars, 2002 vid 10:49

Hej
    det låter riktigt interessant. Jag skulle oxå gärna vilja ha lite mer info. När det gäller, lön, arbetstider, boende o.s.v.
    Vore Juste om du kunde maila över lite info: [email protected]

MVH
    Johan

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA