Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Någon som vill kitea

• anonym-anvandare

Medlem
    8 juli, 2002 vid 09:34

Vet du var bästa stället att kita på lidingö är? Ska snart upp o letar stränder… kan det vara bosön?

• anonym-anvandare

Medlem
    8 juli, 2002 vid 10:43

Jag hänger på om några veckor. vart på lidingö är det bra?

• anonym-anvandare

Medlem
    8 juli, 2002 vid 12:53

(D va jag som posta om Bosön) Fan man kanske kan bli några uppe i kalla sthlm… Magnus var e du ifrån?

• anonym-anvandare

Medlem
    8 juli, 2002 vid 19:51

Hej Hopp

Jo bosöns strand brukar vara ett säkert vind hål. Annars har jag kört en del vid Näsa Äng (Näsby park) helt okej men liten strand o mycket vindsurfare, där blåser det ofta pålandsvind/sidvind. Har kollat in en strand nedanför Lappis (studenthemmet) vid Naturhistoriska museét, tänkte åka dit o testa i morgon, tisdag. Där borde det blåsa sidvind. Både Lappis o Näsa äng ligger vid Stora Värtan. Ett annat ställe som skulle vara guld är trälhavet om man startar någonstans vid Resarös norra sida, måste utforskas. Jag bor förresten i Danderyd. Hör av er om ni drar ut o KAJTAR. Annars är det surf i morrn. / Magnus

• anonym-anvandare

Medlem
    9 juli, 2002 vid 12:56

Låter som du har bra koll på stränderna. Jag slår dig en signal så fort jag kommer upp från skåne, om lite mindre än en månad.

Du kan skicka ett mail med ditt mobnr till min mail ifall du vill: [email protected]

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA