Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Någon som vill leka på torra land?
-
Någon som vill leka på torra land?
Publicerad av zeke på 22 januari, 2009 vid 11:0130 knyck, 1-2 tim alt 1-2 mil per laddning.
Garanterad surfHälsningar
Jens 070 5463115zeke svarade 16 år, 3 månader sedan 8 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
that is fucking awesome. Marry me dude in all of your rubbery goodness…
-
skate_1_boy
Gäst22 januari, 2009 vid 12:11coolt, vad kostar en sådan?
-
Fattar faktiskt inte varför? Tar ju bort hela känslan men en jostick i handen. Men lite kul ide men nej släng skiten. Lär nog vara kul i typ en timme. Vad ska du göra sen?
-
@skejtar_henke 526865 wrote:
Fattar faktiskt inte varför? Tar ju bort hela känslan men en jostick i handen. Men lite kul ide men nej släng skiten. Lär nog vara kul i typ en timme. Vad ska du göra sen?
I så fall är jag en tråkig fan då jag har haft kul över ett år nu…..
(Om inte annat ett mycket roligare sätt att ta barnen till dagis) -
@skate_1_boy 526819 wrote:
coolt, vad kostar en sådan?
Privat 3000 pix
Kommer en site inom kort för köp
Har ett tiotal kvar denna omgången. -
Fast jag jag gillar ju inte bowdrakar eller inlines tex heller så jag är väl konservtiv helt enkelt.
Har ju sett en del varianter på skejtbrädor senast åren och dom är alla lika konstiga. Men visst det är ju en fri värld. Som jag sa den ser ju lite skojig ut. Men hade nog tröttant efter en timme. Blir lätt så när man skejtat så länge som jag har… -
@zeke 526810 wrote:
30 knyck, 1-2 tim alt 1-2 mil per laddning.
Garanterad surfHälsningar
Jens 070 5463115Nu blev jag lite förbryllad.
Om brädan går i 30 knyck i 1-2 timmar….. Borde man inte komma minst 3 mil per laddning då ?
Dessutom är sådana här elfordon skitfarliga… Risken att de får sladd, tappar kontakten och slår en volt är skitstor.hej då.
-
Ähhh, det ju det som ger spänning. :smirk:
@NN4AN_Mike 526981 wrote:
Nu blev jag lite förbryllad.
Dessutom är sådana här elfordon skitfarliga… Risken att de får sladd, tappar kontakten och slår en volt är skitstor.hej då.
-
@Cortex 526997 wrote:
Ähhh, det ju det som ger spänning. :smirk:
Så länge man vet med sig att man är en dålig ledare, så behöver man inte oroa sig för att få nån stöt….
-
Plötsligt fick jag en bekant känsla av att en sådan måste jag ha.
Hur gör man för att beställa?
-
@Thörn 527149 wrote:
Plötsligt fick jag en bekant känsla av att en sådan måste jag ha.
Hur gör man för att beställa?
Du sätter först in pengar på mitt konto å sen kan vi se hur de blir….
Logga in för att svara.