Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Någon som vill sälja en Cult eller Helix 9a?
-
Någon som vill sälja en Cult eller Helix 9a?
Publicerad av mattiasn på 20 augusti, 2009 vid 09:46Som rubriken lyder är jag ute efter en Cult 9a eller Helix 9a.
Någon?
Gärna 2009amattiasn svarade 15 år, 8 månader sedan 6 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
scam = blåsning/lurendrejeri
men min förra post var skriven i röd text om det inte var uppenbart
-
Haha, nä den såg svart ut. Jag har en Helixnia som ska bort om en månad men jag tror att herr Hattfan tingat den. När det är huggsexa om grejerna så det är svårt att hålla ordning på vem som ska ha vad.
-
Sluta snacka massa skit Jacobbbbb. Det är inte jag som utnyttjar folk och deras brädor. =)
Sourra. Säg till om det inte blir någon affär med hatt….. Skulle dock vilja köpa en tidigare än om en månad.
Ha det gött!
-
-
MattiasN;568857 wrote:Sluta snacka massa skit Jacobbbbb. Det är inte jag som utnyttjar folk och deras brädor. =)
Sourra. Säg till om det inte blir någon affär med hatt….. Skulle dock vilja köpa en tidigare än om en månad.
Ha det gött!
jag misstänker att jag snart får hitta nån ny att snylta bräda av! 😉 bara 10 dagar kvar.. bara 10 dagar kvar..
-
skotten;568891 wrote:hmm not until 2010 stuff comes 🙁
When man, when? Is it worth waiting for?
Im interested in buying your 2009 gear when you get the new one!
jakobb;568895 wrote:jag misstänker att jag snart får hitta nån ny att snylta bräda av! 😉 bara 10 dagar kvar.. bara 10 dagar kvar..Kan ju börja med att lämna tillbaka den du snyltat till dig nu ju….
…. Sen får vi ta upp diskutionen igen när det blåser nästa gång. Om jag inte minns fel börjar du skolan på måndag….
-
Joakim76;568864 wrote:Allt du behöver är denna länk: http://www.surfzone.se/ppc/showproduct.php?product=24473
:santa: Tyvärr inte riktigt det jag letar efter, men kan intyga att dom är i ett grymmt bra skick! Pedant skötta :laugh:
Logga in för att svara.