Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Några kalla speedbilder från Björlanda

• Knatte

Gäst
    20 februari, 2008 vid 05:42

@surfan 445838 wrote:

Vilken go kamera det är du, ja köpte en sådan med!! 😀

Skulle vilja säga, att detta är bästa kameran jag någonsin ägt till och med…:p

• hankloose

Medlem
    20 februari, 2008 vid 10:29

Faaaan och jag som Precis köpte en Nikon D 80 innan Hawaii. E val iofs nöjd men D40 verkar vara en riktig dräpare. Måste säga att kamera prylar e sjuuukt billigt i USA nu gå in på us1photo.com och kolla köpte ett 70 300 vr för nästan halva priset mot sverige. Men man får inte glömma att den som håller i kameran eller står på brädan e den viktigaste faktorn för ett tillfredställande resultat!!!

• Knatte

Gäst
    20 februari, 2008 vid 11:13

@Hankloose 445925 wrote:

Faaaan och jag som Precis köpte en Nikon D 80 innan Hawaii. E val iofs nöjd men D40 verkar vara en riktig dräpare. Måste säga att kamera prylar e sjuuukt billigt i USA nu gå in på us1photo.com och kolla köpte ett 70 300 vr för nästan halva priset mot sverige. Men man får inte glömma att den som håller i kameran eller står på brädan e den viktigaste faktorn för ett tillfredställande resultat!!!

Det viktigaste är ju som du säger, vem som håller i kameran och att personen har bra surfande objekt att fotografera på. Sedan är ju en bra kamera alltid en fördel :tongue:
    Men helt klart är ju kameraprylar sjukt mycket billigare i USA… Jag fick ju pröjsa ca 20 lök för objketiv+ 40D här i Sverige och hade kanske klarat mig med drygt 10 lök i USA….:blush:

• Oregistrerad

Gäst
    20 februari, 2008 vid 12:51

@Hankloose 445925 wrote:

När får man se bilderna då?!?!!

• hankloose

Medlem
    20 februari, 2008 vid 22:33

Du, dom kommer jag har typ 500 bilder från hookipa!!!

• spray

Medlem
    20 februari, 2008 vid 23:08

Vill absolut inte klaga på bilderna, jag menar bara lite konstruktivt att det kanske skulle bli lite mer effektfullt om du kom lite närmre. 😛 grymt objektiv du verkar ha.

• Knatte

Gäst
    21 februari, 2008 vid 13:26

@Spray 446063 wrote:

Vill absolut inte klaga på bilderna, jag menar bara lite konstruktivt att det kanske skulle bli lite mer effektfullt om du kom lite närmre. 😛 grymt objektiv du verkar ha.

Ingen fara 😉

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Några kalla speedbilder från Björlanda

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.