Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Några kalla speedbilder från Björlanda
-
Knatte
Gäst20 februari, 2008 vid 05:42@surfan 445838 wrote:
Vilken go kamera det är du, ja köpte en sådan med!! 😀
Skulle vilja säga, att detta är bästa kameran jag någonsin ägt till och med…:p
-
Faaaan och jag som Precis köpte en Nikon D 80 innan Hawaii. E val iofs nöjd men D40 verkar vara en riktig dräpare. Måste säga att kamera prylar e sjuuukt billigt i USA nu gå in på us1photo.com och kolla köpte ett 70 300 vr för nästan halva priset mot sverige. Men man får inte glömma att den som håller i kameran eller står på brädan e den viktigaste faktorn för ett tillfredställande resultat!!!
-
Knatte
Gäst20 februari, 2008 vid 11:13@Hankloose 445925 wrote:
Faaaan och jag som Precis köpte en Nikon D 80 innan Hawaii. E val iofs nöjd men D40 verkar vara en riktig dräpare. Måste säga att kamera prylar e sjuuukt billigt i USA nu gå in på us1photo.com och kolla köpte ett 70 300 vr för nästan halva priset mot sverige. Men man får inte glömma att den som håller i kameran eller står på brädan e den viktigaste faktorn för ett tillfredställande resultat!!!
Det viktigaste är ju som du säger, vem som håller i kameran och att personen har bra surfande objekt att fotografera på. Sedan är ju en bra kamera alltid en fördel :tongue:
Men helt klart är ju kameraprylar sjukt mycket billigare i USA… Jag fick ju pröjsa ca 20 lök för objketiv+ 40D här i Sverige och hade kanske klarat mig med drygt 10 lök i USA….:blush: -
Oregistrerad
Gäst20 februari, 2008 vid 12:51@Hankloose 445925 wrote:
När får man se bilderna då?!?!!
-
Vill absolut inte klaga på bilderna, jag menar bara lite konstruktivt att det kanske skulle bli lite mer effektfullt om du kom lite närmre. 😛 grymt objektiv du verkar ha.
-
Knatte
Gäst21 februari, 2008 vid 13:26@Spray 446063 wrote:
Vill absolut inte klaga på bilderna, jag menar bara lite konstruktivt att det kanske skulle bli lite mer effektfullt om du kom lite närmre. 😛 grymt objektiv du verkar ha.
Ingen fara 😉
Logga in för att svara.