Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Några kort från söndagen 30 Augusti i Björlanda kile
-
Några kort från söndagen 30 Augusti i Björlanda kile
Publicerad av Knatte på 1 september, 2009 vid 18:59Åkte ut med kameran och fångade några bilder i söndags i Björlanda Kile. Inte pansardrag direkt och ganska lam aktion:smirk:
Men här är resultatet:wink: Men det var många nya surfare som höll på att lära sig, så återväxten såg god ut..
Det var en del segel i viken..
Rambo kikar fram
TDK är radikal
tdk svarade 15 år, 8 månader sedan 5 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
Knatte
Gäst1 september, 2009 vid 19:03Forts.
Det fanns en vakthund på plats också :laugh:
-
Knatte
Gäst1 september, 2009 vid 19:04 -
Knatte
Gäst1 september, 2009 vid 19:53HTN;572224 wrote:Härliga bilder!Man tackar 😉
-
Very najs! Kunde du inte vart i askim istället så man kunde fått va med på ett hörn? 😉
-
$$$
Gäst1 september, 2009 vid 21:59TACK! för grymma bilder!
Dina linser äger!
/BlackSimmer -
Knatte
Gäst2 september, 2009 vid 04:33Hellgren, det är absolut säkrast att hamna på sensorna om du är i Björlanda :laugh: Men jag skall intye helt utesluta att det blir någon session i Askim framöver heller.
$$$ kanske dags för en ny bakgrundsbild på datorn om du tyckte om motivet 😀 Hojta till om du vill ha full upplösning på bilderna… -
Jo jag får väl börja bege mig dit ut igen.. Det är ju hemma spotet egentligen 🙂
-
Fan va kul, härligt initiativtagande och snygga bilder !!!
-
Knatte
Gäst3 september, 2009 vid 15:58Colle_screamer;572865 wrote:Fan va kul, härligt initiativtagande och snygga bilder !!!Ja, du fastnade på en bra sekvens ju! Synd att det inte blåste lite mera bara. Då hade det väl varit action på högre nivå:tongue:
-
Knatte;572871 wrote:Ja, du fastnade på en bra sekvens ju! Synd att det inte blåste lite mera bara. Då hade det väl varit action på högre nivå:tongue:
Haha vadå jag e sjukt nöjd över mina två action bilder, mer action än så? vilka krav du ställer?:mad: 😀
Men varför mösade du dig inte ner till björlanda hamnen, där var det lite ladd såfort byarna bjöd till dans, inte överdrivet balla grejer, men spocks i olika varianter, lite flakas, grubbys, shaka o shuvvit ladd, e sliders, punetas..o lite andra töntiga slides manövrar..jippar o slag, bodydrags för o inte glömma.
Loopar, ponches, höga hopp o andra spektakulära luft burna trick kommer blåsigare dagar.Ps. Alltid uppskattat med bilder, KUL!
-
Knatte
Gäst3 september, 2009 vid 17:56Jag skall kika ner och fota när det blåser ordentligt och får ni gärna showa ordentligt med segel&brädsnurr:grin:
-
jOHNjRAMBO;572894 wrote:Haha vadå jag e sjukt nöjd över mina två action bilder, mer action än så? vilka krav du ställer?:mad: 😀
Men varför mösade du dig inte ner till björlanda hamnen, där var det lite ladd såfort byarna bjöd till dans, inte överdrivet balla grejer, men spocks i olika varianter, lite flakas, grubbys, shaka o shuvvit ladd, e sliders, punetas..o lite andra töntiga slides manövrar..jippar o slag, bodydrags för o inte glömma.
Loopar, ponches, höga hopp o andra spektakulära luft burna trick kommer blåsigare dagar.Ps. Alltid uppskattat med bilder, KUL!
Dude, du glömde våra dubbla pushloops!
MEn det är ju inte så mycket att skryta med.. -
Knatte
Gäst3 september, 2009 vid 18:37TDK;572935 wrote:Dude, du glömde våra dubbla pushloops!
MEn det är ju inte så mycket att skryta med..Med lite fantasi så skulle det kunna vara din landning på en dubbel som jag har fotat på dig och inte ett vanligt plumsande…:smile:
-
Knatte;572942 wrote:Med lite fantasi så skulle det kunna vara din landning på en dubbel som jag har fotat på dig och inte ett vanligt plumsande…:smile:
Haha! Precis! MEn jag tror nog det va när jag skulle göra en dubbel bakåt på plattvatnet.
Logga in för att svara.