Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Naish golfbag
-
Naish golfbag
Publicerad av larssa på 6 oktober, 2005 vid 18:01Någon som vet om Naish golfbag e shysst?
hbgkitare svarade 19 år, 7 månader sedan 11 Medlemmar · 21 Svar -
21 Svar
-
Har själv beställt en 2006 med hjul den ser skysst ut på reklamen och jag har en del Naish väskor sedan tidigare och dom har det varit väldigt hög kvalité på men dom kostar också en del.
-
Tycker vikten på bagen borde spela en jävla roll, men den ser man aldrig något om. en fet väska väger väll 6kg bara den. Om man vill ha med den på flyget då, som de flesta antagligen har någon gång. Så skriv vad den väger istället för en massa annan gojja.
-
Ere nån som känner till nån annan resebag till ett bra pris?
-
Hör med Eddie han snackade om någon som var både billig och bra.
Det var en riktig golfbag har för mig att det var på Dormy han köpt den. -
köp cabrinhas med hjul på och en golfhandduk för 50 spänn, håller i evigheter
-
ska ni ha mycket grejer köp North’s FETING. Slog till på en sån jävel i s-afrika. 13 brädor + lite annat skit totalt 57 kilo! flög hem skiten o släpa den över born. inte en skråma på bagen. sjuk quality säger jag. Sen gjorde det ju inte nått att tjejen på incheck släpte igenom mina totalt 80 kilo + 20 i handbagage för endast 70 euro… Tilläggas bör kanske att bagen kostade 800 riksdaler, inte så farligt. dessutom slipper man ha G O L F skrivet på den.
Ps. Patrikol: – Jag vet ej om det är en 05 eller 06a
-
Svar till:
Hör med Eddie han snackade om någon som var både billig och bra.
Det var en riktig golfbag har för mig att det var på Dormy han köpt den.[/ QUOTE ]
Yep
På Dormy säljer de olika typer av resefodral… jag tror mitt kostade 6-700. Helt OK kvalitet.
http://www.dormy.se -
Skit samma bara den funkar och du är nöjd så.
I Naish fall är det väldigt viktigt om det är en 05a eller 06 05an saknar nämligen hjul vilket jag tycker är bra att ha på en kitebag modell större! -
Golf grejor är billigare att ta med sig än surfgrejor ja.
Dom som har mest pengar betalar minst så är det tyvärr. -
Vissa flygbolag tar med golfutr utan extra kostnad, eller åtminstone billigare än normal övervikt.
Fast jag tycker nog fan att golf är en fattigmanssport jämfört med kiteboarding -
Ha Ha ja du är för rolig Golf fattigmanssport!
Jo klubbhusen är säkert fulla med fattiga golfare och stränderna fulla med snorrika surfare!
-
Svar till:
Någon som vet om Naish golfbag e shysst?
[/ QUOTE ]
Jag köpte min på Stadium 700 pix, 3 drakar och en bräda.
Kom hem o testa//Marcel -
Henke har en Intersport bag med hjul verkar funka bra den med!
Logga in för att svara.