Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Naish Park 20 eller 24 m linor?

• Naish Park 20 eller 24 m linor?

Publicerad av deaz på 31 december, 2011 vid 15:41

Någon som har lite tankar kring detta? Hur annorlunda beter sig kiten med 20 resp 24 linor?
    Packa precis upp bommen och såg att det var 20 m linor nämligen, värt att skaffa extensions?

Kiten i fråga är en 9:a

Fred ut

// Andreas

svinet svarade 13 år, 4 månader sedan 4 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • jonman

Medlem
    1 januari, 2012 vid 10:50

Funkar kanon med 20. Kanske förlänga när du går upp i storlek typ 12 eller 14m2

• deaz

Medlem
    1 januari, 2012 vid 13:48

gött! har ju 20 m på 7:an och 24 på 12:an men aldrig kört 9:a med 20 linor. funderar bara på om den blir så där jobbigt snabb, återstår helt enkelt att se!

• alohasurfer

Medlem
    2 januari, 2012 vid 08:16

Jag kör min Park 10:a med 20 meters och tycker inte den blir för snabb, den är precis lagom långsam 🙂

• deaz

Medlem
    2 januari, 2012 vid 14:20

Fan va bra Aloha! Då slipper jag fundera mer över denna saken 🙂 tack!

• deaz

Medlem
    2 januari, 2012 vid 21:36
    Alohasurfer;678548 wrote:
    Jag kör min Park 10:a med 20 meters och tycker inte den blir för snabb, den är precis lagom långsam 🙂

Handen på hjärtat Aloha, är du nöjd med Park eller nåt du fullkomligt ogillar?

Fördelar, nackdelar?

• svinet

Medlem
    3 januari, 2012 vid 20:35

För vågor gillar jag 20. annars kör jag 24 på 6 9 12 och 27 på 14 när det gäller freestyle…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Naish Park 20 eller 24 m linor?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.