Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Naish Torch 2006

  • patrikol

    Medlem
    19 juli, 2005 vid 00:09

    Garanterat så i 80 % av fallen så är det inte kiten utan kitearen som problemet ligger hos.
    Sen är det faktikt en hel del skillna på kvaliten i sömmar och andra saker på kitesen bara ett par stycken som kommer upp i riktigt hållbar kvalite!

  • patrikol

    Medlem
    19 juli, 2005 vid 00:11

    Hade det bara varit så väl!

  • sj0gren

    Medlem
    19 juli, 2005 vid 00:13

    Det kändes som min naish X3 hade riktigt bra kvalité, samma sak med min polares Raven de känns som om tyget är grövre än på till exempel min cabrinha nitro 04.

  • funkyman

    Medlem
    19 juli, 2005 vid 06:16

    Svar till:


    Ja ja det må så vara men då är du förmodligen inte kvar på Steffo som du håller på så då får du ju sköta marknadsföringen någon annanstans!
    Har försökt in i det sista att rädda kvar dig här men det är över mitt huvud nu så du blir inte långvarig här tyvärr!
    Synd att du inte fattade!
    Bara att beklaga.

    [/ QUOTE ]
    BRA, undrade just hur länge den idioten skulle få fortsätta. Det måste vara den största nollan som någonsin visat sig här!

  • chris99

    Medlem
    19 juli, 2005 vid 06:30

    Haha… Du är rolig du Patrikol…. När inget annat funkar, ens ditt eget kitemärke, så börjar du hotas lite fräckt på steffo..

    Varje gång det är Naish snack så ballar tråden ur för att någon tycker annorlunda än dig och det får man inte.. Och med the power invested in you as a moderator på steffo så börjar du hota folk. Suck!

    Körde X3 tidigare och de hade bra kvalité som jag gärna skröt om, tills det blev en reva på 3m i min tia. De var trögstyrda, drog snett och saknade bottendrag. All shit.

    Köp Slingshot istället. Har inte haft ett enda problem med de kitesen. Helt underbara!

    Äh, lezbian.

  • patrikol

    Medlem
    19 juli, 2005 vid 06:32

    Det är slut nu!

  • patrikol

    Medlem
    19 juli, 2005 vid 07:08

    Fantastiskt sällan man ser inlägg som inte har ett rätt i sig grattis!

    Svar: Har inget eget kitemärke, Är det Naish du syftar på så funkar dom bättre än dom flesta! Som moderator måste man ibland säga ifrån och då är det löften inte hot!

    Svar: Finns inget vanligt snack man får tycka vad man vill och skriva konstuktiv kritik men det är det inte frågan om här utan ren smutskastning! Det är däremot inte tillåtet. Sen viket kitemärke eller kitesort det är frågan om spelar ingen som helst roll. Nu har det varit mest Naish,Foils som man försökt svarta ner helt grundlöst! Suck!

    Köp Naish istället. Har inte haft ett enda problem med de kitesen. Helt underbara!

    Märks att du bara läser lite inlägg då och då du har missat en hel del och fått det mesta om bakfoten!

  • chris99

    Medlem
    19 juli, 2005 vid 09:01

    Helt underbart igen Patrikol dina sakliga argument får mig att rysa…

  • rocco

    Medlem
    19 juli, 2005 vid 09:10

    Svar till:


    Svar till:


    Ja 06:orna borde ju ha bra utveckling och de är säkert grymma! Naish X3:or var riktigt dåliga, men det var ju snart 3 år sedan också.

    [/ QUOTE ]
    aapppp appppa papp

    har du testat Torch 05? det är en RIKTIGT KASS KITE, jag hoppas o hopaps att naish har dratt öronen åt sig och förbättrat den

    [/ QUOTE ]

    Hade en Raven ett kort tag.. tyckte inte alls om den, fladdrig, känndes som o ha en fiskmås me linor bundna från fötterna. Har faktiskt inte testat torchen så den kan ja inte uttala mig om. men vore kul o testa så man får en egen uppfattning.

  • patrikol

    Medlem
    19 juli, 2005 vid 09:13

    Måste ha varit något fel på något skönare snabbare stabilare kite får man leta efter! Fladdrig är det absolut sista den kiten är.

  • skanepaul

    Medlem
    19 juli, 2005 vid 09:14

    Köp JN istället, fan det fetaste!!

  • patrikol

    Medlem
    19 juli, 2005 vid 09:19

    Vem vill ha en fet kite! Palle! wink.gif

  • rocco

    Medlem
    19 juli, 2005 vid 09:20

    kan faktiskt inte hålla med om det. tyckte inte om den. Naish borde jobba lite mer på sin utformning av baren, dom har ju sett nästan identiska ut hela tiden. lite mer jobb där skulle inte vara fel.

  • patrikol

    Medlem
    19 juli, 2005 vid 09:21

    Va det är ju en helt ny och helt annorlunda bar på 05 an ovalt grepp jag har vant mig men gillar nog runt bättre!

  • rocco

    Medlem
    19 juli, 2005 vid 09:25

    jag gillar inte utformningen till 100 men något som var gött va ju Shift . det e helt ok.

Sida 4 av 8

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Naish Torch 2006

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.