Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Naish Torch 2006

• eddie

Medlem
    19 juli, 2005 vid 12:53

Jag tycker att det verkar som att Slingshot har kass de-power. Är det skitsnack?

• sidpiraya

Medlem
    19 juli, 2005 vid 12:54

Nä det är en komplimang bara hårda killar som kan köra med fullt tryck hela tiden 🙂

• pjoter

Medlem
    19 juli, 2005 vid 12:55

du! har allt sett hur du hela tiden håller på att baktala slingslut! vad vet du om det egentligen? jag har kört slingslut ända sen jag började kita! och det e fan dom kitesen jag ägt som haft fetast depower!

• sidpiraya

Medlem
    19 juli, 2005 vid 12:56

lol

• eddie

Medlem
    19 juli, 2005 vid 12:58

Ni säger så bara för att ni är sponsrade…

• patrikol

Medlem
    19 juli, 2005 vid 12:59

Nej för det finns inte en tre fyra stycken som i varje inlägg säger att Slingshoot, Eh är skit har aldrig varit bra och kommer inte att vara bra så det är ju inte så konstigt. Men om det skulle vara fallet så skulle du få höra på hallaballo!

Jag tänke inte fortsätta att försöka förklara vem det är som är skyldig till allt skitsnacket här det vet vi alla en tre fyra stycken fördärvar för alla andra.

• matthias

Medlem
    19 juli, 2005 vid 13:01

grabbar, va fan ska man med mycket depower till? de e ju fan bara till att trimma draken så att man inte kan köra fullösad. blåser det för mycket e de väl bara till å pumpa en mindre drake? de e ju inte direkt gött att köra överriggad..

• patrikol

Medlem
    19 juli, 2005 vid 13:01

Nej jag är inte den typen som mobbade andra i skolan det är därför som jag inte stämmer in i din bild.
    Jag försvarade dom och det är väl därför jag blir förbannad när folk ger sig på andra och tycker att det är skit ballt!

• dedde

Medlem
    19 juli, 2005 vid 13:02

Matthias

würd

• patrikol

Medlem
    19 juli, 2005 vid 13:02

Det skulle vara en dröm att få in dig i ringen tro mig!

• eddie

Medlem
    19 juli, 2005 vid 13:07

Svar till:

grabbar, va fan ska man med mycket depower till? de e ju fan bara till att trimma draken så att man inte kan köra fullösad. blåser det för mycket e de väl bara till å pumpa en mindre drake? de e ju inte direkt gött att köra överriggad..

[/ QUOTE ]

1. Gött med en drake som flyger bra trots mycket de-power.
    2. Svårt att flytta trimknoparna när man väl är ute på
    vattnet
    3. Hellre överriggad än underriggad (om man inte har en BT17 dvs)

• pjoter

Medlem
    19 juli, 2005 vid 13:08

för oss fattiga som inte har mindre än 13 så e de rätt gött å ha bra depower. sen kan de va skoj å hoppa högt å då e de gott å va tokriggad!! men annars kör man ju gärna så liten kite man kan.

• dedde

Medlem
    19 juli, 2005 vid 13:10

Svar till:

för oss fattiga som inte har mindre än 13 så e de rätt gött å ha bra depower. sen kan de va skoj å hoppa högt å då e de gott å va tokriggad!! men annars kör man ju gärna så liten kite man kan.

[/ QUOTE ]

för oss fattiga som inte kör med större än tio så är depower fett överskattat… pulleybar 4ever fan…

• matthias

Medlem
    19 juli, 2005 vid 13:13

Svar till:

[/ QUOTE ] som sagt varför köra med mycket depower ö.h.t?

Svar till:

vattnet

[/ QUOTE ]har du provat? tar ca 10-20sekunder

Svar till:

[/ QUOTE ] man behöver väl inte välja mellan att vara överriggad eller underriggad om man tex är överriggad med sin 14 är man ju inte underriggad med sin 10 osv.. hellre lagom riggad..

• eddie

Medlem
    19 juli, 2005 vid 13:18

Svar till:

Svar till:

[/ QUOTE ] som sagt varför köra med mycket depower ö.h.t?

Svar till:

vattnet

[/ QUOTE ]har du provat? tar ca 10-20sekunder

Svar till:

[/ QUOTE ] man behöver väl inte välja mellan att vara överriggad eller underriggad om man tex är överriggad med sin 14 är man ju inte underriggad med sin 10 osv.. hellre lagom riggad..

[/ QUOTE ]

1. Händer hyffsat ofta att vinden lägger sig eller ökar. Därför inte alltid lätt att ta rätt drake. När det är mycket vågor så behöver man mycket kraft när man åker med dem och mindre när man åker ”mot” dem.

Sida 7 av 8

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Naish Torch 2006

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.