Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Naish X2 och RRD 5,8

• Naish X2 och RRD 5,8

Publicerad av anonym-anvandare på 18 juni, 2003 vid 21:52

i denna pryldjungel har jag blivit erbjuden en Naish X2, stl 12 och en bräda RRD 5,8. Jag har ingen koll på vad det är för bräda och kiten, lyfter den lätt från vattnet osv, är det ngt en nybörjare kan klara av?! Snälla hjälp, har fått ett pris på 9000, vad tror ni?

sirgomez svarade 22 år, 9 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    18 juni, 2003 vid 21:59

ouups, en sak till väsentliga skillnader mellan aero och X2?

• anonym-anvandare

Medlem
    18 juni, 2003 vid 23:31

jävla soppa! ooo.gif

• sirgomez

Medlem
    19 juni, 2003 vid 06:11

jag tror brädan är lite för stort för dig -174cm, men det är enklast om du testar.det beror ju också om det är en directional eller en twintail.
    x2an är någ inte direkt en nybörjardrake – men det kan säkert funka-det behövs bara lite träning. den är svårt att vattenstarta-det sa många som körde den.
    priset är inte riktig billigt – det bror också på skicket-om grejor är som ny är det säkert en bra pris – men det är de oftas inte.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA