Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nån som e på till rågelund om vinden ökar ???

• Nån som e på till rågelund om vinden ökar ???

Publicerad av nn4an_mike på 12 maj, 2005 vid 13:26

Finns det nån som känner för att dra ner till Rågelund om vinden ökar till 6 på onsalamätaren… det e en chansning men har man tur så ökar det mer framåt kvällen….

Har en plats i bilen om nån känner sig manad…

Ha det gött
    Micke

rambo_johnson svarade 20 år, 7 månader sedan 4 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • nn4an_mike

Medlem
    12 maj, 2005 vid 14:09

Börjar närma sig 6 på onsala nu…. vad säger ni … e det surf’s up ????

• poon

Medlem
    12 maj, 2005 vid 16:59

Fan va du e optimist…
    Du skall ju alltid åka utan vind grin.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    12 maj, 2005 vid 20:08

jooo… jag vet… har gjort grymma framsteg inom kitingen detta året… alltså… för mig e det ett framsteg att jag har lyckats vända utan att doppa mig … och att jag har gjort mina första hopp utan krash… så just nu e jag ruggig optimist och vill vara på plats när det börjar blåsa… vilket innebär att jag kanske slösar en hel del sopp fram å tillbaka till spoten… utan att igentligen kita … fast igår lyckades jag åka en vända fram å tillbaka med min 18 drake…. det rörde sig om 2 min kiting… fast det var värt resan ändå laugh.gif

ha det gött
    Micke

• anonym-anvandare

Medlem
    12 maj, 2005 vid 20:46

Du glömde inte de tre stenarna va???

• nn4an_mike

Medlem
    13 maj, 2005 vid 01:46

Ha ha …
    Tjena Dan!
    Jajjamen ….
    faktum är att det blåste så lite att jag plockade minst 10 stenar och räddade 5 sjöstjärnor laugh.gif

Ha det gött
    Micke

• rambo_johnson

Medlem
    13 maj, 2005 vid 09:10

RåååågelUuunnd

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA