Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Nån som funderar på tollenäs i em/kväll?
-
Nån som funderar på tollenäs i em/kväll?
Publicerad av surfjohan på 20 september, 2005 vid 06:26Någon som funderar på att dra till tollenäs i em/kväll efter att ha pinat sig klart på jobbet? Kommer vinden att hålla i sig i kväll tro?
basse svarade 20 år, 3 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar -
5 Svar
-
Varför vänta?
Jag och Basse kastade loss med 6.5 (senare 5.8) resp. 6.2 kl 06.50 i morse och fick två timmar skön segling innan jobbet.
Frågan är, varför var vi själva?
/adde
-
Vi lite softare freestylers sitter på jobbet, och åker till Askim i eftermiddag istället.
Basse, blev det några bilder från Lejjet förresten? Inte för att jag presterade särskilt mycket, men ändå…
/jeppo
-
Ja kanske för att vi andra måste slava och slita från 0800 till klockan 5 varje jävla vardag för att få några stålars att handla surfprylar för. kl 06.50 stod jag och stressade på det sista smöret & ostbitarna på mackorna innan jag kastade mig iväg för att hinna till jobbet

-
Tror jag har ett skapligt stålmannen shot på dig MITT i en duckis. Har haft lite datorproblem men detkommer kanske bilder ikväll. Hör av dig när ni drar till Askim!
Logga in för att svara.