Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing nån som har en trasig bom?

• nån som har en trasig bom?

Publicerad av luuddee på 5 oktober, 2004 vid 21:04

nån som har en trasig bom? typ knäckt elelr nått.. elelr vet var man kan få tag på endcaps (dom grejjorna i ändarna som linorna sitter i)… behöver linor mä om nån har 27m…

zebulon svarade 21 år, 2 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • davids

Medlem
    5 oktober, 2004 vid 21:47

Jag en pulleybar som du kan få köpa av mig om du vill smile.gif

• luuddee

Medlem
    6 oktober, 2004 vid 13:03

så länge endcapsen e kvar.. va ska du ha för den.. behöver 2st 27m linor mää..

• zebulon

Medlem
    6 oktober, 2004 vid 17:19

Hej Luddee!

Jag har lösa endcaps till Advance kolfiber-bom (http://www.airborn.se/kobra), men det följer med fästskruvar så att man kan fästa dem på vilken bom som helst bara diametern är någorlunda lika. De bommar jag moddat har jag både epoxy-limmat och skruvat och det har suttit fint. Bifogar bild…

Q-Power linorna säljs nu till väldigt bra pris på höstrean! Har iofs sålt alla utom ett set om 2×30 som du kan kapa till vilken längd du vill, alternativt finns ett par rullar kvar oxå!

/Jonas

• luuddee

Medlem
    6 oktober, 2004 vid 18:05

va ska du ha för två stycken då? samt antingen settet med två linor elelr en rulle…??

• zebulon

Medlem
    6 oktober, 2004 vid 20:56

Ge mig 150:- för ”ändarna”… Funkar det inte är det bara att skicka tillbaks. Rea-pris för ett lin-set är 450:- och rulle (152m) 820:-(mer priser & utbud på http://www.airborn.se under ’produkter’)!

Skicka mig ett mail på [email protected] isf

/Jonas

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA