Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › nån som har koll på hur det är på näset eller i lundåkra nu?
-
nån som har koll på hur det är på näset eller i lundåkra nu?
Publicerad av annas på 8 maj, 2006 vid 11:31vind? fel riktning?
skotten svarade 19 år sedan 14 Medlemmar · 27 Svar -
27 Svar
-
Ostligt 5,8 m/s enligt weather watcher. Tyvärr skall man snart iväg och jobba så jag hinner inte idag, men i morgon skall jag ut.
-
jävlar..vad mkt vind det blev. Inte körbart ens. Gick det att köra i lundåkra ni som var där?
-
näset var galet, men roligt! Hellre att det är för mycket vind än ingen alls…
Jag ska dit imorgon med…Anna, Kicki mfl kom! -
sjukt att pjoter kunde vara ute så länge med sin som han var endå. blir nog lundåkra imårrn, hoppas vinden kommer tidigt bara annars blir det stressigt!
-
Var i Lundåkra från 14:00-20:00 skit najs bortsettfrån vissa byar.
underbart väder o lagom lä bakom buskarnakörbart med 12a men bra tryck i 10a osså
-
får nog bli lundåkra för min del – går lite snabbare att köra dit och jag måste vara tillbaka vid 11.30 ca
-
var det ingen som var i lundåkra idag som kan berätta hur riktningen var? Dom lovar samma riktning imorgon därför undrar jag..
-
jag e med på att dra till lundåkra ganska tidigt imorgon! e ledig hela dagen.
-
haha, näset va rock n roll!
tur de finns vänliga själar som hjälper till då man kommer insläpandes.hade man inte vart helt slut så hade de vart skoj å testa 6:an lite. hur många varma soliga dagar kommer det på året då man skulle va gött riggad med 6-7a?
-
tänkte just dra till lundåkra, men frågan är om det e någon vind idag.. ser lite semi ut..
Vad säger ni? -
börjar blåsa upp här nu kommer nog bli rock på näset som vanligt
Logga in för att svara.