Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing nån som kan hjälpa mig med detta?

• skejtar_henke

Medlem
    7 september, 2005 vid 09:34

Tror inte han tycker det längre faktiskt. Går rätt mycke bättre nu faktiskt. Inte så lätt att bli grym när manhar så mycke annat stå i. Det viktigast är ju att man har kul. Inte sant mattisas.

• matthias

Medlem
    7 september, 2005 vid 09:52

det var ju inte riktigt det, det handlade om. mer att har man svårt att hålla koll på allt annat, har man förmodligen svårt att prova ett nytt depowersystem också. klart är ju att ett depowersnöre är bättre/lättare än två. även north går över till krokodil på 06orna, vilket ju säger en del.

• stebe

Medlem
    7 september, 2005 vid 10:03

Jag är ledsen det skall inte upprepas. Lätt att bli bitter av för lite kitande…

• patrikol

Medlem
    7 september, 2005 vid 17:52

Har inte den lilla fjanten fattat galoppen ännu?
    Hur lång tid skall det ta innan poletten Ramlar ner?
    Jösses vilken omogen jävel!
    Skönt att slippa hans skit inlägg kan passa på att påminna om ignorera funktionen funkar klockrent för alla oss som vill ha en positiv stämmning här på Steffo! smile.gif

• bohm

Medlem
    7 september, 2005 vid 18:36

det där låter som rent personangrepp…. tycker mr Konfmaster ska skicka ett PM+varning till ALLA som håller på med personangrepp, även om man har sitt namn i grönt…

• patrikol

Medlem
    7 september, 2005 vid 19:46

Håller med dig det är ett personangrepp men det finns en väldigt enkel förklaring till varför det är det!

Han har hållit på med person angrepp på mig i snart två år så han får fan ta mig skylla sig själv som man bäddar får man ligga!
    Jag är inte konfmaster längre så den hänsynen behöver jag inte ta längre.
    Kastar man skit konstant på alla så är risken stor att någon så småningom kastar skit tillbaka på en!

• matthias

Medlem
    8 september, 2005 vid 06:46

mycke å gråta över, du har ju själv sagt att du har haft svårt med höjdtagningen.

• metallifredd

Medlem
    8 september, 2005 vid 08:31

ha ha känner igen de symptomen.

Ska ut om en stund o köra lite iofs.

• davids

Medlem
    8 september, 2005 vid 09:38

haha, så jävla kul!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing nån som kan hjälpa mig med detta?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.