Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › nån som säljer kite pump!!
-
nån som säljer kite pump!!
Publicerad av tomten på 15 augusti, 2006 vid 16:43hej undrar nu om det är nån som säljer en kite pump.. har en EH är det nån speciel pump man ska ha… :s
tomten svarade 18 år, 8 månader sedan 11 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
Den modellen är kass i år. Slangen lossnar när de blir tryck! iaf de är samma som finns här på Jysk.
-
okej är dom liksa snabba som dom riktiga kite pumparna.. eller så kanske de fins nån som säljer eh eller nåt som har en pump.. men jysk låter bra..
-
de billiga pumparma på Biltema/Jysk är lika snabba och lika bra
-
wims_lkp wrote:Den modellen är kass i år. Slangen lossnar när de blir tryck! iaf de är samma som finns här på Jysk.
Det stämmer att slangen lossnar när det blir högt tryck på jysk pumpen.
Jag limmade fast den med loctite och satte spännband på utsidan men skiten lossnade ändå.
Den gammla modellen funkade hur bra som helst.
-
min biltemapump lossnade också, sen tejpade jag den med sporttejp å de funkade hur fint som helst.
fast lättast e å slippa pumpa…
-
Köp dyr och exlusiv Slingshot pump av mig och få en drake på köpet
-
sidpiraya wrote:Köp dyr och exlusiv Slingshot pump av mig och få en drake på köpet
hehe. har tänkt att lära mig på den draken jag har nu 😉
-
köper du billig köp två, de funkar bra, men de går lätt sönder, och då vill man inte stå utan.
-
ok. men var inne på en pump sida där fans rejäla pumpar för 400 tror jag men man kunde inte skicka efter en typ.. :S
-
jag har en slingshotpump du kan få köpa billigt
johnny 0706659571
Logga in för att svara.