Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Nån som ska nånstans v 28 el 29???

• Nån som ska nånstans v 28 el 29???

Publicerad av hstrom på 13 juni, 2005 vid 16:54

Nån som ska åka nånstans vecka 28 el 29??

Jag har semester då och vill surfa!!! Funderar på o ta bilen nånstans i sverige eller danmark eller åka utomlands nånstans… Kanske Rhodos….!?

Nån som oxå ska åka nånstans? Eller nån som har några bra tips på resa o boende? Satsar nog på att ta med egna prylar…

/Jonas
    0762-359555

anonym-anvandare svarade 19 år, 10 månader sedan 5 Medlemmar · 14 Svar
  • 14 Svar
  • endy

Medlem
    14 juni, 2005 vid 09:59

Jag och Old el Steffo drar till Grekenland, siktar på Kreta
    Grekland är fint på sommaren!

• hstrom

Medlem
    14 juni, 2005 vid 10:05

Har ni kollat nåt boende? Eller letar ni upp det där?
    Tar ni med egna prylar?

• basse

Medlem
    14 juni, 2005 vid 10:57

Grekland hade varit så jivla najs. Vad kan få loss en tur för?? Tar man med egna prylar eller hyr?

• endy

Medlem
    14 juni, 2005 vid 11:26

Bokar boendet efter biljetten ner är bokad!
    Kolla på t.ex http://www.crete-vacation.com
    Japp tar med egna prylar.

• basse

Medlem
    14 juni, 2005 vid 12:12

Skall man bo på östra eller västra? Har liten koll på Kreta och Grekland märker jag.

• endy

Medlem
    14 juni, 2005 vid 13:27

Östra sidan Rokkar, närmare bestämt Palekastro village!
    Vore kul med lite fler Svenskar, finns tom ett vågställe som kan leverera fett på stark N vind kan bli masthögt+
    [url=”Http://www.freak-surf.com”]Http://www.freak-surf.com[/url]

• basse

Medlem
    14 juni, 2005 vid 14:17

Kollade som hastigast på priser med fritidsresor och apollo och det var ju svindyrt. Tycker man borde få loss en biljett för 1500 eller nått.

Några tips?

• endy

Medlem
    15 juni, 2005 vid 06:16

Jag åkte för 1500 förra året, sista minuten, endast flyg med apollo +brädfrakt
    Man får vänta och se lite, vara lite kylig, men det verkar bli lite dyrare i år tongue.gif

• basse

Medlem
    15 juni, 2005 vid 06:23

Hoppar det…. Mauiresen känns fortfarande av lite i ekonomin. Blir 6 dagar i danmark med bussen istället. Inte riktigt lika vindsäkert med man vet aldrig. Grekland får det bli en annan gång.

Fick loss en billig biljett till DK iaf. 1450 ToR.

• hstrom

Medlem
    15 juni, 2005 vid 06:24

Det va ju rätt ok pris… Har för mig att vi pröjsade runt 2000 förra året… E det bättre/billigare o åka mitt i veckan?

• basse

Medlem
    15 juni, 2005 vid 06:29

Gå in på Stenaline.se och var noga med att välja SEAPEX – Billigare biljett.. Se bilden!! grin.gif

• maca

Medlem
    17 juni, 2005 vid 19:12

Ingen som är sugen på Teneriffa eller GC?
    Är ”gräsänkling” v.28 och tänkte ta mig någonstans vindsäkert. /André

• hstrom

Medlem
    20 juni, 2005 vid 07:37

Det lutar nog åt södra sverige för mig som det ser ut nu…. puttrar runt med bilen o åker dit det blåser!

Klagshamn o öland lockar en del… Brukar brisen funka i juli?

• anonym-anvandare

Medlem
    23 juni, 2005 vid 14:18

Jag kan tänka mig att åka iväg i princip till vilket ställe som helst under förutsättningen att vindet nästan är garanterat bra och att jag inte blir ekonomiskt utblottad. Fuerte Venture skulle kanske kunna vara nåt.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Nån som ska nånstans v 28 el 29???

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.