Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Nån som ska ut idag ???????? DESPERAT
-
Nån som ska ut idag ???????? DESPERAT
Publicerad av dejv-the-drifter på 16 september, 2008 vid 05:25OStkusten?
Västkusten?
Gislövshammar?
Ljunghusen?
Finns det några andra tips på ställen där man kan åka idag kan tänka mig att åka en bit för att få köra lite, LEDIG HELA DAGEN IDAG!:confused2:
OBS !!!!! Har bil å plats för 2 till å alla kites å bräder du kan tänka dig….
Ring eller skicka ett sms om nån ska UT!!!:santa:
0705860369
Mvh
David
lelleee svarade 16 år, 7 månader sedan 11 Medlemmar · 22 Svar -
22 Svar
-
gillar din entusiasm! hoppas du hittar nåt surf, här knegas det hela dagarna, fyyfan
-
bennylundin;500130 wrote:gillar din entusiasm! hoppas du hittar nåt surf, här knegas det hela dagarna, fyyfan
Tack för sympatin…..
Jo men fan ”kajta” e ju det bästa som finns:grin: …..
Har man inte varit ut kört eller kollat om det går, även fast det e lite tveksamt på väder fronten…. Så har man ju SÄKERT gått miste om en EPISK dag :santa: Å det vill man ju inte..
mvh
Dave
-
hej dave!
Jag e lite sugen på o dra ut ida…ledig hela dan:laugh:
dålig koll på vart..o har ingen bil..befinner mej i malmö…11 e min största kite så d kan kanske funka nånstans..
mvh kattis
-
Sitter på Scandic St: Jörgen å kollar prognoserna..
Men har lite dålig koll på vart man ska också, har mestadels åkt på västliga vindar här i malmö.. = ”habo”
:confused2: Men vad tror du om:
Falsterbo ?
Väg 100?
eller dra till ostkusten , Gislövshammar!
Men har ingen våg bräda med mig!:crazy:
Mvh David
-
Ser OK ut vind mässigt nere i Höllviken, men vart funkar vind riktiningen??????? :confused2:
-
Ja, det ser ut att blåsa rätt bra här, bor i Ljunghusen. Men som sagt vindriktningen är lite lurig.
-
Jag är sjukt sugen jag med. Sjuuuukt sugen. Kommer dock inte loss förren vid 2.
-
gh0st;500191 wrote:Jag är sjukt sugen jag med. Sjuuuukt sugen. Kommer dock inte loss förren vid 2.[/quot
Kör ifrån Scandic / Stora nygatan Nu drar nog ner till Väg 100 kollar vind riktiningen, Om det inte funkar så blir det väl Falsterbo….
(känns lite säkrare när vindriktningen e lite lurig att vara vid långgrunda V100)
Vart ska man hålla sig eller passa sig för vid dom spotsen? Man vill ju liksom ta seden dit man kommer…
Mvh David:santa:
Ps. Ser ni ett BLÅTT skåp ut med vägen vid höllviken e det garanterat jag som sitter å väntar på bättre tider å KITE sällskap) DS.
-
dave!
funkar inte o ringa dej…
kan jag samåka me dej neråt…om du inte dratt än..?
bor 5min från st jörgen…åsså måste jag slänga ihop saker oxå…
??
0703 55 19 01
-
Lungt ja har precis samlat ihop sakerna å ska ner till parkeringen vid stortorget , insåg precis att ja inte hade nå batteri i luren men jag ringer när ja kommer till bussen/ bilen( Stort blått skåp som det står mizuno på ) GÅR INTE Å MISSA..
Syns
Mvh David:santa:
-
@gh0st 500376 wrote:
Synd, är sjukt sugen.. Vart var ni?
vi lalla runt där nere på skånes stövel…skanör/falsterbo… parkvägen va hyfsat vindstilla o offshore.. o så körde vi en del fågelskådning vid väg100…
iofs hade jag visst inte me mej sele så tur i oturen att det inte va nån vind:wink: hade ju vart tok bittert…dejvdrifter rigga sin 16m men vi tog inte ens upp den…
jeje..
Logga in för att svara.