Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nån som va på båtmässan?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    12 november, 2001 vid 17:59

    Om du gillar segel och motorbåtar ja! om du är ute efter surf grejor nej! Vårmässan är som bekant bättre på den punkten. Nån enstaka bräda samt några north segel var det enda exponerade i surfväg. Hobiecat tiger var nog det mest sevärda för min del samt lite skridskoseglingsinfo. En gubbe som heter Sture lånar ut riggar i sthlmstrakten, dom ser gärna att yngre förmågor börjar. lägg personlig förfrågan till mig kan jag ge er telnr

    H Jonas

  • anonym-anvandare

    Medlem
    12 november, 2001 vid 23:05

    175 kr för alla tre mässor, Megascene var de enda som ställde ut wakeboard och surf, de hade 30% rea på allt men jag tyckte inte att det var billigare än annanstans, och inga nyheter direkt, att titta på Isabellan och få svar på en massa frågor var kul, + att gå ombord på lyxyachterna och att trängas med andra sugna vid provsmakningen av nygräddade kanelbullar + att titta på boysen som spelade beachvolley :-). Att betala 140 spänn för lunch var mindre kul, men sällskapet, Pher, Per S och Stefan var himla trevligt. Nästa år häng med!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nån som va på båtmässan?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.