Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nanny idag i Varberg/Läjet, alt turas om att kita om du själv är mamma-/pappaledig???

• Nanny idag i Varberg/Läjet, alt turas om att kita om du själv är mamma-/pappaledig???

Publicerad av above_the_law på 27 augusti, 2008 vid 07:56

Tja,
    är det inga nyblivna pappor/mammor som vill ut och kita idag (gärna Läjet eller i Gbg)?
    I så fall kan vi ju turas om att passa knoddarna och köra varannan timme eller liknande.
    Alt 2 är ju om du vill tjäna 100 sek/h genom att se efter min Flippen 1 år och en månad?
    Vad sägs?
    Nic, Pierre mfl…..??!!!
    jag finns på 0706695030

fesen svarade 17 år, 5 månader sedan 8 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • tote

Medlem
    27 augusti, 2008 vid 15:00

@above_the_law 494263 wrote:

Tja,
    är det inga nyblivna pappor/mammor som vill ut och kita idag (gärna Läjet eller i Gbg)?
    I så fall kan vi ju turas om att passa knoddarna och köra varannan timme eller liknande.
    Alt 2 är ju om du vill tjäna 100 sek/h genom att se efter min Flippen 1 år och en månad?
    Vad sägs?
    Nic, Pierre mfl…..??!!!
    jag finns på 0706695030

Hehehe, faan va desperat du är! 😀

• _sofia_

Medlem
    27 augusti, 2008 vid 15:17

Om jag hade vetat de tidigare hade jag kunnat ställa upp, kan ju int köra pga två ledband i foten. Men på egen risk har aldrig passat kids förut 😛

• surfbasse

Medlem
    27 augusti, 2008 vid 15:32

@above_the_law 494263 wrote:

Tja,
    Vad sägs?
    Nic, Pierre mfl…..??!!!
    jag finns på 0706695030

riktigt bra ide jag kan börja samarbeta med dig e inte pappaledig men har min son varannan vecka och då hade det vart bra att hjälpas åt…

/sebastian

• lundmark

Medlem
    27 augusti, 2008 vid 15:34

klockrent

• kalina

Medlem
    27 augusti, 2008 vid 17:34

Haha! Rolig du är. Jag har varit hemma med min sjuka grabb i dag. Ville du ta risken att din blir sjuk så kunde du dumpat av han hos mig =) Haha!
    Gillar idén om att turas om. Min är lite svårare att hålla på plats men ack så snäll och pratig =)
    Vi får höras nästa gång det blir aktuellt =D
    //Kalina

• haze

Medlem
    27 augusti, 2008 vid 17:36

Kalina: Vänta bara. Snart är det du som stàr pà stranden och väntar pà Leo 😉

• kalina

Medlem
    27 augusti, 2008 vid 18:16

Du ska vara tyst haze =) Leo tyckte han skulle ut och vågsurfa i dag om han nu var hemma från skolan med feber och hosta. KOM HEM NU!!!

• haze

Medlem
    27 augusti, 2008 vid 18:29

Hemma pà lördag tjejen….

• fesen

Medlem
    28 augusti, 2008 vid 12:57

Den man ligger med får bädda…

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA