Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Nånstans nån dag?
-
Nånstans nån dag?
Publicerad av surfslusken på 15 juni, 2007 vid 20:35Om de blåser nånstans nån dag ska nån dit o surfa då?
hellgren svarade 17 år, 10 månader sedan 9 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
Nä, det är bara för riktiga surfare. Men kanske man kan stå vid någon strand å se tuff ut. Då behöver man ju ingen vind.
-
Det skall tydligen blåsa som f*n här imorrn på efter lunch.. Det är en hemlig spot som inte många känner till så sprid det inte för då blir det fullt på vattnet… jag kommer att vara där imorrn efter 14 så det är bara o dyka upp..
P.S: det kan lätt bli trångt på vattnet så kom i tid
-
Näråsåatt, påskön ska va fin så här års… Själv tänkte jag sitta i garaget och rigga lite så det där med surf får nog vänta tror jag….
8=0
JOhanC
-
Fick höra från någon att det var en fullkomligt episk dag någonstans någon gång.
Fan att man var tvungen att göra något annat och inte kunde dra dit, någon som kan slänga upp lite bilder? -
@pure 390658 wrote:
Det skall tydligen blåsa som f*n här imorrn på efter lunch.. Det är en hemlig spot som inte många känner till så sprid det inte för då blir det fullt på vattnet… jag kommer att vara där imorrn efter 14 så det är bara o dyka upp..
P.S: det kan lätt bli trångt på vattnet så kom i tid
Tro f-n att det blir fullt snabbt, ni har ju bara insjöar..
-
Shit vad det gick av idag någonstans! Jag körde ett segel med någon storlek och det var helt lagom. Vinden dog lite och ökade några gånger. Var var ni andra?
-
@surfslusken 390644 wrote:
Om de blåser nånstans nån dag ska nån dit o surfa då?
Nä, jag har slutat.
-
@hellgren 390962 wrote:
Nej fan va nice! Grattis! Du har gjort rätt val, surfmässigt sett. Då ses vi snart i B-landa då?
Tackar 🙂 .. jag det ska bli kul.. måste testa alla spotsen runt omkring här så när det nån gång börjar blåsa så kommer jag va o surfa . Vilket är bäst fickebäck eller björlanda? Eller passar dom för olika vind förhållanden?
-
B-landa!!!!! 🙂
Nej, många gillar fiskebäck, jag gillar b-landa. F-bay ska funka på typ allt sägs det, dessutom ligger ju klubbhuset där så det finns riggdäck o hela skiten.
Björlanda funkar på mycket, men där har du istället kanske midjedjupt hela vägen vilket är jävligt nice om nått skulle pajja eller vinden dör eller så. Och så är det bara bäst! 🙂
Kolla http://www.ytspanning.se för spotguide, där står nog det mesta.
Welcome to the good side 🙂
-
Hörni, koncentrera er nu, Surfslusken hade faktiskt en fråga, nu ska vi inte slarva bort tråden med socialprat. Åter till ämnet.
Svar på frågan: Ja.
Dessutom: Hörde att någon hade varit på ett ställe och att det gick av. Har ni kunnat laga det?
/D
-
Förlåt, men sist jag var nånstans så hände nått. Så nu måste jag göra nått för kunna hänga med nästa gång nåting händer nånstans..
Logga in för att svara.