Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › När DU börja (funkar)
-
Svar till:
Jag har ändå varit IKO-instruktör i tre år nu.
[/ QUOTE ]
jag har varit SBK-instruktör i över 1 år nu, då behöver väl inte jag gå lr ?!?!
-
Svar till:
LÅNG HÅRIG – men kanske snaggad?
[/ QUOTE ]
Ja men mer rätt än så kan det väl inte bli va? Backe in tha house, represent with the midget crew from tha hood.
-
jonaish wrote:
Jonaish, I ditt fall rekommenderar ( och hoppas jag ) att du låter bli att gå kurs.
Sen önskar jag dig många mörka moln med blixtrar i, byiga vindar och steniga stränder. -
Tänk att jag ens tänkte, ”hmm, jonaish kanske har skärpt till sig, kanske kan ta bort honom från min ignorelista” …gud vad man kan missta sig ibland.
-
jonaish wrote:jo ja vet, men jag vill veta hur andra gör med kurs å så
jag har aldrig gått någon kurs med det jag har börjat på,
å det har gått braInför Steffoskrivkurstvång för att få lov att skriva inlägg på Steffo!
Jag glömde logga in och då funkar ju inte ignorerarfunktionen som är så praktisk annars…
/M
-
jonaish wrote:
Svar till:
När jag började fanns det inga kurser.
[/ QUOTE ]
gick du någon senare lr, när det kom kurser??
haha, han uppfann väl sporten eller?
-
gh0st wrote:Tänk att jag ens tänkte, ”hmm, jonaish kanske har skärpt till sig, kanske kan ta bort honom från min ignorelista” …gud vad man kan missta sig ibland.
Tssss…hahaha…Tror du att vi/jag bryr oss om vad du tycker och säger?!
DU är som luft..!!!!
duplo wrote:Inför Steffoskrivkurstvång för att få lov att skriva inlägg på Steffo!Jag glömde logga in och då funkar ju inte ignorerarfunktionen som är så praktisk annars…
/M
Aaa…Det förklarar ju varför du bara har 7 inlägg på över 1 år..!!
Svårt å bli godkänd lr??
Egan wrote:haha, han uppfann väl sporten eller?Ja va fan ny här då å visste inte allt om alla här!! 😉
-
Dagens fråga:
Varför väcker man liv i en tråd där man själv framstår som dum i huvudet? -
Jag skulle tippa på att om man är dum i huvudet så är det en naturlig del av ens liv att göra saker som är intelligensbefriade så som att väcka liv i trådar som bekräftar ens bristande intelligens.
Det blir en del av deras personlighet… och för att undvika att ens existens upphör så måste man bibehålla sin image av att vara dum i huvudet.
Skulle någon helt plötsligt uppfatta personen i fråga som någolunda vettig, så imploderar den dumma personen och avslutar därmed sin existens.Med andra ord är det självbevarelsedriften som ligger till grund för att idioter väcker liv i trådar där de själva framstår som dum-i-huvudet.
-
Klaga fan inte på andra, för ni är fan inte mkt bättre själva!!
När man kollar era gamla inlägg eddie och mike, så tänker man precis samma sak om er…
-
Jag länkar till http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=41493&page=1
Och låter inlägget tala för sig självt….
Du verkar i alla fall gilla dig, det är bra 🙂
-
NN4AN_Mike wrote:Jag länkar till http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=41493&page=1
inläggen;)
-
NN4AN_Mike wrote:Jag länkar till http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=41493&page=1
Hahahahaha…ja ja..
Varför jag gjorde den tråden, är för att jag ska få en länk till mina bilder å sen kunna [img]:a länken i min signatur så att bild kommer fram i min signatur…Så alla här ser bilden när jag skriver skit i varje tråd;)..Det trodde jag att du visste vid den här tiden!!
Hur går det med din Kina-traktor, köpt den än?
-
här är en annan skön tråd från din karriär, grymt härlig läsning.
Logga in för att svara.