Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Näset (Konstant CAVOK)
-
Jasså ja då är det ju ok att han tycker att alla på Steffo är pantade om han själv tycker att han är det. Jag uppfattade det inte riktigt så men då måste det ju vara ok????
-
Jag känner dig ju lite privat och du verkar inte vara den typen som gör bort dig på nätet!
Så det var av ren omtanke!
Men är det så att du tycker att alla på Steffo är pantade så får du ju stå för det! -
haha för att understryka lite tydligt så menade jag inte att ALLA var pantade på steffo, vilket jag trodde att jag gjorde klart i mitt förra inlägg då det var skrivet med en stor dos ironi.
men för att få svart på vitt så:
Nä, jag tycker inte att alla e pantade på steffo. Jag menade att det var typiskt att både lalle och erik blivit ”lurade” eftersom, om jag inte minns helt fel, bägge två blev avrådda att ta med sig kite. om inte lalle så blev erik alldeles säkert avrådd.sen så behöver inte allt som man läser(framför allt inte på steffo) tas bokstavligt… jag tar iaf mer eller mindre ALLT jag läser på steffo med en stor nypa salt…
-
Låter ju bra Jakob
att uttala sig om man skall ta med en kite eller ej till ett ställe är kanske inte så smart med tanke på att vi ju är så beroende av vinden b.l.a. kan ju lätt vara skitbra en vecka för att vara totalt värdelöst en annan!
-
men e inte alla pantade här. det trodde jeg.. trodde det var därför man skrev här för att få tala med andra männsikor som också e pantade.. eller?
-
Svar till:
men e inte alla pantade här. det trodde jeg.. trodde det var därför man skrev här för att få tala med andra männsikor som också e pantade.. eller?
[/ QUOTE ]
ALLA på steffo är pantade!!!! Det e nog bara jag som e sjukt smart här.
Patrikol, lugna nerverna nu fan…hur pallar du kommentera Jakobs inlägg. Tror du helt seriöst att någon läser hans inlägg och sen tänker ”Jävlar hur kan han skriva så” ??
Har inte varit inne på steffo på hela vintern så jag vet inte vad som hänt här, men läste att du tyckte folk klagade på dig. Jag lovar att folk inte kommer klaga om du slutar fokusera på små JÄVLA skit saker som en harmlös halvironisk mening.Startar du argumetationer om sådant här utanför nätet med?
Om folk avråder andra att kita i australien så har man ju blivit lurad, där e ju asgytt att kitea.
Go natt
-
Nej det märks för det var inte många rätt i det uttalandet,
Har aldrigt tyckt att någon klagat på mig förräns du nu kanske. Det hela handlade om att svartmäla någon och det skall ingen göra här oavsätt vem det hanlar om.
Så som Jakob uttalade sig ”folket på steffo har noll koll” så kunde det mycket väl uppfattas som att han tycker att alla är pantade här på Steffo.. Så läs vad jag skrev istället så ser du varför och att det var av ren omtanke.
Du kan vara helt säker på att jag aldrig skriver något som jag inte står för eller tror att det är så.
”Jag lovar att folk inte kommer klaga om du slutar fokusera på små JÄVLA skit saker som en harmlös halvironisk mening.”
Har aldrig fokuserat på små JÄVLA skit saker och kommer aldrig att göra det iheller läs vad jag oc´h Jakob har snackat om och inte halva meningar!
Du kan vara så säker att om någon kompis till mig säger något som kan uppfattas väldigt negativt av omgivningen så säger jag garanterat till honom så att han blir medveten om det. Av ren välmening.
Mina nerver är alltid lugna men du brukar komma med vettiga saker så förmodligen var du bara toppad eller trött!
Go Natt -
Men varför bråka så mycket?
När småbarn och hunder skriker o skäller efter uppmärksamhet så ska man bara nonchalera dem…åtminstonde sa dom d på gokväll en gång. -
era rövhål! jag kommer kanske ner nu när de e långhelg å campar, surfar å filmar lite. kanske blir för kallt i min konservburk dock..
Diskussionen ‘Näset (Konstant CAVOK)’ är stängd för nya svar.