Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Näset (Konstant CAVOK)

• pjoter

Medlem
    18 juni, 2004 vid 13:35

valde en rätt bra dag att vara seg på känner jag. smile.gif
    fick ni nån åkning igår kväll?

• egan

Medlem
    18 juni, 2004 vid 13:38

Det gick väl i en timme drygt sen dog den ganska mycket. Slutade med att man köttade draken ner i vannet o linorna blev atttackerade av tång. vilket resulterade i 1½ timmes rensning av tångjävel. Slutsats: Jag hatar tång

• yaqup

Medlem
    18 juni, 2004 vid 14:34

Svar till:

Jag har fixat så vi kan beställa NL-hoods till ett schysst pris. Runt 200-lappen. Men vi måste beställa på måndag annars blir det inte förrän efter sommaren. Alla e väl på? Möte imorgon i så fall så vi kan designa dom!
    Puzzizzar

[/ QUOTE ]

I’m interested!

• yaqup

Medlem
    18 juni, 2004 vid 14:38

…för övrigt litar jag fortf blint på dmi å hoppas hoppas hoppas på en halvdag imon. preliminärt tycker jag träffen sätts till 14 på tippen denna gången!

who’s in?

• gogga

Medlem
    18 juni, 2004 vid 14:39

Svar till:

Jag har fixat så vi kan beställa NL-hoods till ett schysst pris. Runt 200-lappen. Men vi måste beställa på måndag annars blir det inte förrän efter sommaren. Alla e väl på? Möte imorgon i så fall så vi kan designa dom!
    Puzzizzar

[/ QUOTE ]

Jaja, klart jag vill ha en sån!
    Det får vi fixa imorgon!
    Pözz

• gogga

Medlem
    18 juni, 2004 vid 14:40

Svar till:

…för övrigt litar jag fortf blint på dmi å hoppas hoppas hoppas på en halvdag imon. preliminärt tycker jag träffen sätts till 14 på tippen denna gången!

who’s in?

[/ QUOTE ]

Jag tycker vi tar mötet lite tidigare, senast 13, så vi inte missar något! men jag är med som vanligt

• kitelife

Medlem
    18 juni, 2004 vid 15:25

Duuu ett tipps nästa gång det kör ihop sig med tången ; ) om du kopplar av linorna från draken så kan du bara dra tången längs linorn tills du kommer till änden och sen bara dra av det liksom i slutet på linan istället… det är mycekt lättare och framförallt snabbare än att dra sönder tången ; ))))

fattar du hur jag menar?

//Pan

• gogga

Medlem
    18 juni, 2004 vid 15:27

Svar till:

Duuu ett tipps nästa gång det kör ihop sig med tången ; ) om du kopplar av linorna från draken så kan du bara dra tången längs linorn tills du kommer till änden och sen bara dra av det liksom i slutet på linan istället… det är mycekt lättare och framförallt snabbare än att dra sönder tången ; ))))

fattar du hur jag menar?

//Pan

[/ QUOTE ]

Jag testade det igår när jag för tredje gången kraschade draken i tången… Men det gick inte lättare för linorna ville gärna trassla in sig i varandra med hjälp av tången.
    Kanske gjorde fel, men det gick inte alls iallafall! mad.gif

• kitelife

Medlem
    18 juni, 2004 vid 15:33

well kan juuh inte funka varje gång ; )) men om man inte har för mycket trassel brukar det funka…

//Pan

• gogga

Medlem
    19 juni, 2004 vid 10:13

ugh! Regn! sjukt tråkigt! Hoppas det blir bättre imorgon!

• yaqup

Medlem
    19 juni, 2004 vid 10:18

faktiskt!

det blåser ju knappt….fy faen vilket ladd det ser ut att bli på dmi. ska bli någorlunda kontrollerat framåt kvällen, får väl hoppas att regnet går å lägger sig eller ngt.

hörs strax lads!

• gogga

Medlem
    19 juni, 2004 vid 10:31

När ska vi ta tag i NL design?

• yaqup

Medlem
    19 juni, 2004 vid 10:56

typ snart?

ska vi te bo01 å titta på slingshots??

• gogga

Medlem
    19 juni, 2004 vid 10:57

Pallar man? När drar det igång?

• anonym-anvandare

Medlem
    19 juni, 2004 vid 10:58

Kom ner och kör i skanörs hamn nu!

s

Sida 48 av 209

Diskussionen ‘Näset (Konstant CAVOK)’ är stängd för nya svar.

Inledning av diskussionen
0 av 0 svar Juni 2018
Nu
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA